اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ماجرای زن مددجویی که خانه‌اش را فقط برای برگزاری کلاس قرآن می‌خواست

فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به ساخت مسکن برای مددجویان گفت: یکی از مددجویان نیازمند مسکن خانمی بود که همسرش ۲۰ سال پیش بر اثر ریزش دیوار از کار افتاده و خودش مربی قرآن بود، تمام دغدغه او ساخت منزل برای ادامه کلاس‌های قرآن بود.

ماجرای زن مددجویی که خانه‌اش را فقط برای برگزاری کلاس قرآن می‌خواست

علی افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با بیان اینکه روحیه بسیجی باعث شکست توطئه‌های دشمن می‌شود، گفت: همانطور که امام راحل فرمودند اگر نوای دلنشین بسیجی در کشور طنین‌انداز شود چشم طمع جهان‌خواران از کشور دور می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی به تمام کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه صادر شده است.

فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه روحیه بسیجی به یک فرهنگ با ارزش و فراگیر تبدیل شده است، افزود: اثرات این بازوی قدرتمند کشور روز به روز بیشتر خودش را نشان می‌دهد.

افضلی اظهار داشت: بسیج ثابت کرده که در میدان عمل است و اگر در تمام حوزه‌ها این روحیه تسری پیدا کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

مروری بر اقدامات تیپ 44 قمربنی‌هاشم(ع)

وی با اشاره به فعالیت‌های تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع)، سابقه درخشان این تیپ را برگرفته از رشادت‌های شهدای دفاع مقدس دانست و گفت: این تیپ همگام با بسیج در راستای منویات مقام معظم رهبری و ماموریت‌های ابلاغی انجام وظیفه می‌کند.

فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع) عنوان کرد: این تیپ علاوه بر انجام کارهای ماندگار در عرصه‌های نظامی و فرهنگی از جمله محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم کشور، در راستای عمق‌بخشی به دفاع مقدس در خارج از مرزها و جبهه مقاوت نیز انجام وظیفه کرده است.

افضلی همچنین به شناسایی دختربچه‌ای یتیم که به واسطه مشکل قلبی در آستانه مرگ بود اشاره کرد و افزود: نیروهای ما پس از شناسایی پیگیر عمل جراحی وی در بیمارستان بقیه‌الله و بازگشتش به زندگی شدند.

 

وی با اشاره به ساخت ۲۲ منزل مددجویان در جنوب غرب کشور توسط تیپ ۴۴ اظهار داشت: مددجویان با دیدن ایمان و اعتقاد بچه‌های تیپ در ساخت منازل و پای کار بودن آن‌ها خواستار ساخت منازلشان توسط این گروه شدند.

ماجرای زنی که خانه نداشت و تمام دغدغه‌اش برگزاری کلاس قرآن بود

فرمانده تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع) به بیان خاطره‌ای از این اقدام پرداخت و گفت: یکی از مددجویان نیازمند مسکن خانمی بود که همسرش ۲۰ سال پیش بر اثر ریزش دیوار از کار افتاده و خودش مربی قرآن بود، تمام دغدغه او ساخت منزل برای ادامه کلاس‌های قرآنش بود.

افضلی ادامه داد: همزمان که ما مشغول ساخت خانه‌اش بودیم تاب نیاورد و در خانه‌ همسایگان کلاس‌هایش را با 40 شاگرد دایر کرد.

وی تصریح کرد: اگر تمام نهادهای کشور به همین اندازه در راه گسترش دین و نشر معارف قرآنی قدم بردارند بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/68023/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول