اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

ایجاد 100 هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سال جاری

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: امسال بیش از 100 هزار شغل در کشور توسط ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) ایجاد شد و پیش‌بینی شده سال آینده هم 150 هزار شغل ایجاد شود.

ایجاد 100 هزار شغل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سال جاری

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ امروز محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آیین بهره‌برداری و افتتاح همزمان فاز سوم طرح توسعه گلخانه 50 هکتاری هیدورپونیک زرندیه و طرح‌های توانمندسازی اقتصادی ذوب روی ایجرود در آشتیان و زرین‌شیشه اراک اعلام کرد: امروز نظام سلطه با ما اختلاف اساسی و بنیادی دارد آنها تفکراتشان این است که یک عده‌ای فدا بشوند تا آنها در آرامش باشند. حتی تصورشان این است که یک میلیارد نفر در دنیا اضافه است و باید از بین بروند تا غذا برای 6 میلیارد دیگر فراهم شود اما تفکر ما این است که همه چیز در دنیا برای رسیدن به خدا است. بنابراین با این اختلاف تفکرات ما و نظام سلطه هیچ وقت به همدیگر نخواهیم رسید و امکان رفع و برطرف کردن این اختلافات نیز وجود ندارد و کسانی که فکر می‌کنند چنین امکانی وجود دارد در اشتباه هستند. 

* وقتی به غنی‌سازی 20 درصد رسیدیم مستکبران حاضر شدند با ما حرف بزنند

وی درخصوص مسائل بین‌الملل کشور هم گفت: راهکار این است که باید به نقطه بازدارندگی برسیم و در چنین حالتی آنها با ما حرف خواهند زد. زمان جنگ هم همینطور بود و اخیرا در مسائل هسته‌ای هم به همین شکل شد یعنی وقتی به غنی‌سازی 20 درصد رسیدیم آنها با ما حرف زدند وگرنه قبل از آن هر روز با ما ساز جنگ کوک می‌کردند. 

مخبر افزود: تا زمانی که به یک نقطه قابل اتکا و بازدارنده نرسیم نظام سلطه همواره تهدیدهای خود را ادامه خواهد داد. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: امروز نظام سلطه حداقل 300 نفر از افراد مجرب خود را مشغول کرده تا برای مسائل اقتصادی ایران نقشه بکشند و برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به اینکه در دوره جنگ سه اصل تفکر جهادی تکیه بر مردم و گوش به فرمان رهبری بودن رمز موفقیت ما بود گفت: اکنون هم چاره‌ای جز این وجود ندارد ما باید به جای نگاه به خارج نگاه به داخل داشته باشیم و به ظرفیت و امکانات خودمان تکیه کنیم.

* ستاد اجرایی روزانه 100 طرح کوچک با 300 اشتغال ایجاد می‌کند

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه ظرفیت‌های فراوانی در داخل کشور وجود دارد گفت: همین امکانات می‌ تواند به اندازه دو برابر جمعیت فعلی را نیز اداره و تامین کند. 

به گفته مخبر ستاد اجرایی فرمان امام روزانه صد طرح با 300 اشتغال ایجاد می‌کند که این اشتغال‌ها توسط اکیپی که مشخص شده‌اند ثبت و  رصد می‌شوند.

* سال آینده 150 هزار شغل ایجاد می‌کنیم

مخبر همچنین گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای امسال صد هزار شغل پیش‌بینی کرده است که تا پایان سال بیش از این میزان محقق خواهد شد. 

وی همچنین گفت برای سال آینده هم ستاد اجرایی فرمان اجرایی امام پیش‌بینی ایجاد 150 هزار شغل را کرده است که مطمئنا به لطف خدا به نتیجه خواهد رسید. 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: برای مردم منطقه استان مرکزی هم ستاد فرمان حضرت امام 8600 شغل را تا پایان سال به سرانجام می‌رساند که 13 هزار شغل ایجاد خواهد کرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول