اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

لایینی: بسیج در همه صحنه‌ها موفق است

نماینده ولی فقیه در مازندران در گردهمایی بانوان بسیجی گفت: بسیج در همه صحنه‌ها موفق بوده و هست در همین روزهای گذشته در بحث اغتشاشات هم حضور بسیج، دلگرمی برای همه نهادها بوده است.

لایینی: بسیج در همه صحنه‌ها موفق است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز گردهمایی بانوان بسیجی در سالروز تولد و تأسیس بسیج مستضعفین آخرین روز از هفته بسیج اظهار کرد: این هفته با حضور شکوهمند بسیجیان همراه بود، بسیج نماد و تجلی انقلاب مردمی و مردم انقلابی است که باید انقلاب ما مردمی و هم مردم ما انقلابی بمانند.

وی افزود: بسیج تجلی هر دو محور انقلابی و مردمی است و این‌ها در عرصه مقدس بسیج ظهور و بروز دارد، بنابراین اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را تقویت کنیم باید بسیج را تقویت کنیم و اگر بخواهیم انقلاب مردمی بماند یا مردم ما انقلابی بمانند هم همین‌طور، حیات انقلاب اسلامی مردمی و مردم انقلابی به حیات بسیج است، بر همه لازم است که بسیج را تقویت کرده و خود لشکر مخلص خدا و سربازی از جانب خدا باشیم و بدانیم که بسیج همیشه پیروز است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: کارایی بسیج در چهل سال اول انقلاب در همه حوزه‌ها خودش را نشان داده، حوزه‌های اجتماعی، دفاعی، امنیتی که اخیراً در آشوب‌های داخلی که دشمنان به‌وجود آوردند، بسیج مستضعفین کارآمدی خودش را نشان داده است، یکی از راهبردهای اصلی امریکا در کشور ما آشوب و فتنه بوده و مقابله با آن در پرتو حضور بسیج است.

محمدی‌لایینی یادآور شد: خوشبختانه بسیج در همه صحنه‌ها موفق بوده، در همین روزهای گذشته هم حضور بسیج، دلگرمی برای همه  نهادها بوده، مهم‌تر از دفاع در برابر ناامنی‌ها پیشگیری ناامنی‌هاست، باید کاری کنیم که حوادث ناامن‌ساز اتفاق نیفتد، در این زمینه هم نیاز به بسیج داریم، امام چنین فرمودند اگر تفکر دلنشین بسیجی بر کشوری طنین‌انداز شد چشم طمع دشمنان از آن دور خواهد شد وگرنه هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

وی با اشاره به حوادث اخیر اعتراض با خشونت در سهمیه‌بندی بنزین خاطرنشان کرد: بهترین شیوه پیشگیری چنین حوادثی حاکمیت تفکر بسیجی است، اگر باز هم منتظر وقوع چنین حوادثی هستیم، نشان‌دهنده این است که هنوز در تفکر بسیجی توفیق چندانی نداشتیم، بر همه مسؤولان فرض است که تفکر بسیجی را در کشور حاکم کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: مأموریت من در مقابل مردم مازندران این است که برجستگی‌ها را در حوزه انقلابی، ارزشی و انسانی تقویت و تثبیت کنم و در این راه از وجود جریان‌های انقلابی و جوانان مؤمن بهره ببرم که اگر بخواهم  روسفید شوم جز با روی آوردن به عرصه مقدس بسیج چاره دیگری ندارم.

محمدی‌لایینی در پایان گفت: برجستگی مردم در عرصه بسیج در استان مازندران متبلور است، جوان‌های مؤمن را باید در حوزه بسیج جست‌و‌جو کرد و من به‌عنوان سرباز کوچک بسیج، مسؤولیت سنگینی در این بخش از جانب رهبری دارم که هم به بسیجیان افتخار می‌کنم و هم در انجام این مأموریت‌ها کمک می‌طلبم. 

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا نیز اظهار کرد: تشکیل ارتش ده‌ها میلیون بسیج مستضعفین به فرمان امام، آن حکیم دوراندیش را تبریک می‌گویم و درود به همه بسیجیان اسلام که شما بخش کوچکی از خیل عظیم بسیجیان جهان اسلام هستید که به فرمان امام راحل در پیام سال 67 بنیانگذاری شد.

وی ادامه داد: به همه بسیجیان که در پارک ولایت حضور پیدا کرده‌اند تا ملائکه خدا بر شما ببالد و مومنین نیز سر شوق بیایند و هم دشمنان از حضور و بصیرت شما به فیض آمده و نقشه‌هایشان نقش بر آب می‌شود، خیرمقدم می‌گویم.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه خیر مقدم واقعی را شهدا به شما بسیجیان گفته‌اند اما من بر حسب وظیفه در چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین عرض ادب و احترام دارم، بیان کرد: به شما افتخار می‌کنیم، خداوند تاکنون ما را در مسیر انقلاب و زیر پرچم جمهوری اسلامی قرار داده انشالله تا لحظه مرگ هم بسیجی بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: ما بسیجیان، بسیجی مبارزه می کنیم، بسیجی زندگی می کنیم و بسیجی می میریم.
 

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول