اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

چرا دریافتی مدیران دولتی را در سامانه حقوق و مزایا ثبت نمی‌کنند؟

نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد چرا دولت طبق برنامه ششم توسعه نسبت به ثبت حقوق و مزایای مدیران جهت اطلاع مردم در سامانه حقوق و مزایا اقدام نمی‌کند؟

چرا دریافتی مدیران دولتی را در سامانه حقوق و مزایا ثبت نمی‌کنند؟

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 5 آذر 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که چرا هنوز یارانه حمایت ناشی از افزایش قیمت بنزین به تعداد زیادی از مردم پرداخت نشده و سامانه ثبت‌نام مربوط به این طرح اکثر مواقع خراب و ناکارآمد است؟

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد:‌ چرا اعتبار پیش‌بینی شده برای سازمان بهزیستی را پرداخت نمی‌کنید و نیز در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کرد که چرا فضای کسب و کار برای فعالان صنعت، تولید و ارائه خدمات محتوای دیجیتالی کشور را فراهم نمی‌کنید؟

نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان به رئیس‌جمهور و وزیر نفت لزوم اصلاح سامانه سوخت و توجه به مشکل سوخت ادوات کشاورزان ودامداران را متذکر شد.

پروانه مافی نماینده مردم تهران به وزیر کشور لزوم رسیدگی جدی به وضعیت آلودگی کلانشهرها با توجه بیشتر به تکالیف دولت در خصوص گسترش حمل و نقل عمومی را متذکر شد و در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که چرا علیرغم گذشت سه ماه از آغاز سال تحصیلی هنوز مدارس برخی مناطق کتب درسی ندارند؟

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که حذف سهمیه بنزین موتورسیکلت‌های با عمر بالای 10 سال آن هم بدون اعلام قبلی باعث تشدید فشار اقتصادی به ضعیف‌ترین اقشار جامعه است. دستور فرمایید نسبت به برقراری سهمیه بنزین این نوع وسایل نقلیه اقدام شود و در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا دولت بر اساس ماده 29 قانون برنامه ششم توسعه نسبت به ثبت حقوق و مزایای مدیران جهت اطلاع مردم در سامانه حقوق و مزایا اقدام نمی‌کنند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول