اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم توجه همه ادارات و دستگاه‌ها به حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کار در حوزه حاشیه‌نشینی تنها مختص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیست و همه در این زمینه نقش دارند، گفت: اگر در حوزه حاشیه نشینی برنامه ریزی و تدبیر لازم صورت نپذیرد، دوباره شاهد افزایش آن خواهیم بود.

لزوم توجه همه ادارات و دستگاه‌ها به حاشیه‌نشینی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در بازدید سرزده از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که با حضور معاونین دفتر نماینده ولی فقیه و نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان انجام شد، با اشاره به حاشیه نشینی موجود در استان، اظهار داشت: باید همه دستگاه ها و نهادها با همراهی مردم تلاش کنند تا معضلی به نام حاشیه نشینی رفع و از بوجود آمدن منطقه حاشیه نشین جدید در این خطه پهناور جلوگیری شود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان،تاکید کرد: حاشیه نشینی موجود در استان، حاصل کم کاری گذشتگان است.

وی با بیان اینکه باید در حوزه حاشیه نشینی تدبیر برنامه ریزی لازم انجام شود، خاطر نشان کرد: باید به روستاها توجه کرد و با تشکیل مراکز تجمع یا تجمیع روستاها به مردم خدمات بیشتر و بهتری ارائه کرد تا از مهاجرت آنان به حاشیه شهرها، جلوگیری شود.

محامی، با تاکید بر این نکته که کار در حوزه حاشیه نشینی تنها مختص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیست و همه در این زمینه نقش دارند، تصریح کرد: اگر در حوزه حاشیه نشینی برنامه ریزی و تدبیر لازم صورت نپذیرد، دوباره شاهد افزایش حاشیه نشینی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان،گفت: سود اصلی در حاشیه نشینی ها را زمین خواران و سودجویان دارند.

محامی در ادامه بازدید سر زده از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، در دیدار با پرسنل این نهاد نیز گفت: فعالیت های انجام شده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در سالهای اخیر،حاکی از فعالیت های بسیجی وار و جهادی است.

وی ادامه داد: مسکن از نیازهای ضروری انسان است که باید در جامعه اسلامی پاسخ خوبی داده شود، در حال حاضر دچار مشکلاتی در این بخش هستیم که با تلاش مضاعف انشاءالله این معضل مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: عنوان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئولیت بیشتری را بر دوشمان می گذارد، اینکه عمر انسان در خدمت به نیازمندان ومستضعفان صرف شود توفیقی است که هرکس لایق آن نیست و باید سپاسگذار خداوند باشید.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به محرومیت ها و معضلات و مشکلات موجود در استان، افزود: در روایات، خیلی تاکید بر برآورده کردن نیاز نیازمندان و خوشحال کردن مردم خصوصا مسلمانان شده است و با توجه به فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فعالیتهای این نهاد ارزشمند است.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول