اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استعدادیابی مهمترین هدف هیأت تنیس کرمانشاه است

نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: استعدادیابی و پرورش استعدادها از پایه، اصلی‌ترین و مهمترین هدف این هیأت طی سال‌های اخیر و به‌خصوص در 6 ماه نخست امسال بوده است.

استعدادیابی مهمترین هدف هیأت تنیس کرمانشاه است

بهرام کنجوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: با توجه به اهمیت استعدادیابی و کشف و پرورش استعدادهای جدید در هیأت تنیس روی میز، مهمترین برنامه‌های این هیات طی سال‌های اخیر و به‌خصوص در 6 ماه نخست امسال، روی این موضوع متمرکز شده  که بدین منظور در المپیاد استعدادهای برتر، و جشنواره استعدادیابی زیر 10 سال شرکت کردیم.

نایب رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه ادامه داد: برنامه‌ریزی بر روی کشف استعدادهای جدید در این هیأت نتایج خوبی را نیز به همراه داشته است به‌عنوان مثال در مسابقات قهرمانی کشور در نونهالان کشور دوم و در مسابقات جشنواره استعدادیابی کل کشور زیر هشت سال در بخش دختران مقام دوم و در بخش پسران جایگاه سوم را کسب کردیم و به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد درخشش ورزشکاران در رده‌های سنی بالاتر باشیم.

وی با بیان اینکه استعدادیابی و پرورش ورزشکاران دارای روندی طولانی است، یادآور شد: درخشش ورزشکاران بزرگسال در برخی رشته‌های ورزشی همچون تنیس روی میز نیازمند طی کردن یک روال بلند مدت است و این روند در هیأت تنیس استان آغاز شده و به‌زودی شاهد درخشش این استعدادها در آینده نزدیک خواهیم بود.

کنجوری در پاسخ به این سئوال که چرا آمار ورزشکاران سازمان یافته هیأت تنیس استان از طرف هیأت پزشکی ورزشی در سطح قابل قبولی نیست، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌هایی که این هیأت باید در نیمه دوم سال  در دستور کار قرار دهد، برگزاری جشنواره‌ها و گسترش برنامه‌های همگانی است که در تعداد ورزشکاران سازمان یافته تاثیر بسزایی دارد.

وی یادآور شد‌: در کنار این برنامه‌های استعدادیابی، برنامه‌های افزایش تعداد مربیان و راه‌اندازی سالن تنیس روی میز در مجموعه 15 خردادماه نیز در دستور کار هیأت قرار دارد و با اجرایی شدن این برنامه‌ها شاهد توفقیات بیشتری از این هیأت باشیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول