اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تصاویر| تلفات زمین‌لرزه آلبانی به 25 نفر رسید

تعداد تلفات زمین‌لرزه 6.5 ریشتری آلبانی به 25 تن افزایش یافت و با ادامه عملیات جستجو، احتمال افزایش این تلفات وجود دارد.

تصاویر| تلفات زمین‌لرزه آلبانی به 25 نفر رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروههای امداد و نجات در آلبانی در حالی به عملیات نجات برای یافتن بازماندگان احتمالی زمین‌لرزه مرگبار این کشور ادامه می‌دهند که صبح امروز (چهارشنبه)، تلفات این حادثه به 25 نفر افزایش یافته است.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، تیم‌ نجات با استفاده از پهپادها، سگ‌‌ها و ماشین‌آلات سنگین در میان آوارهای برجا مانده از بدترین زمین‌لرزه چندین دهه آلبانی، به جستجو برای یافتن بازماندگان احتمالی و اجساد ادامه می‌دهند.

در شهر «ثومانی» در نزدیکی مرکز زمین‌لرزه روز سه‌شنبه، زنی مقابل یک ساختمان فروریخته ایستاده بود و از تیم نجات خواستار یافتن خواهرزاده‌‌هایش شد و خیلی زود، تیم نجات دو جسد را از زیر آوار بیرون می‌کشد.

پلیس می‌گوید که بامداد امروز، یک جسد دیگر را پیدا کردند و تعداد تلفات زمین‌لرزه به 25 نفر افزایش یافت.

گزارش رسانه‌های محلی حاکی از آن است که بسیاری از ساکنان ثومانی از ترس وقوع پس‌لرزه، شب گذشته را در چادر و در خیابان‌ها گذراندند.

زمین‌لرزه‌ای به قدرت 6.4 ریشتر روز سه‌شنبه آلبانی را لرزاند و مرکز آن در 30 کیلومتری از غرب «تیرانا» اعلام شد و در سراسر بالکان و «پوگلیا» منطقه جنوبی ایتالیا و سراسر دریای آدریاتیک از آلبانی حس شد.

دستکم 250 پس‌لرزه این کشور بالکان را لرزانده است که دو مورد از آن با قدرت پنج ریشتر ثبت شده است و مردم این کشور را سراسیمه کرده است.

طبق این گزارش، آلبانی فقیرترین کشور اروپایی محسوب می‌شود و طبق گفته صندوق بین‌المللی پول، درآمد سرانه این کشور، یک چهارم میانگین اتحادیه اروپا است.

 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول