اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ثروتمندان 16 برابر دیگران از یارانه پیدا و پنهان استفاده می‌کنند

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه ثروتمندان16 برابر دیگران از یارانه پیدا و پنهان استفاده می‌کنند گفت: باید برنامه‌ریزی لازم و مدیریت مطلوبی در مورد پرداخت یارانه معیشتی به اقشار مختلف جامعه در نظر بگیریم.

ثروتمندان 16 برابر دیگران از یارانه پیدا و پنهان استفاده می‌کنند

اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره لزوم حمایت از  اقشار ضعیف جامعه بعد از گران شدن بنزین گفت: در گرانی اخیر بنزین بخش زیادی از جامعه آثار و تبعات آن را تحمل کرده و می‌کنند که می‌تواند منجر به ضرر و زیان برای بخش‌های زیادی از جامعه شود. 

وی افزود: باید از اقشار ضعیف و مستضعف جامعه حمایت کرده و از مشکلات و آسیب‌هایی که ممکن است برای آنها به وجود آید جلوگیری کنیم.

سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس تصریح کرد: می‌توانیم با اصلاحات لازم در سهمیه‌بندی بنزین مشکلات را کمتر کرده و دغدغه‌های مردم را بکاهیم و بر همین اساس پیشنهاد شده است که میزان سهمیه تخصیص یافته به خودروها افزایش یابد.

وی افزود: افزایش میزان خانوارهایی که خود را محق برای دریافت یارانه معیشتی می‌دانند را لازم نمی‌دانم. چرا که اگر تعداد آنها هم بیشتر شود مانند وضعیت یارانه‌های پرداختی در هر ماه شده و شامل همگان خواهد شد. 

سلیمی تصریح کرد: افزایش تعداد ایرانیانی که یارانه معیشتی می‌گیرند ممکن است منجر به هرج و مرج در جامعه شود. 

وی با بیان اینکه افراد ثروتمند جامعه 16 برابر دیگران از یارانه پیدا و پنهان استفاده می‌کنند گفت: باید برنامه‌ریزی لازم و مدیریت مطلوبی در مورد پرداخت یارانه معیشتی به اقشار مختلف جامعه در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول