اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف بزرگترین محموله قاچاق نفت‌گاز در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه اخیرا 31 هزار و 900 لیتر نفت‌گاز در زنجان توقیف شده است، گفت: امسال در مجموع 58 پرونده فرآورده‌های نفتی در استان کشف، ضبط و در تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است.

کشف بزرگترین محموله قاچاق نفت‌گاز در زنجان

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از ابتدای امسال پرونده‌های متعددی را در بحث قاچاق پیگیری و رسیدگی کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه به علت تاثیر منفی قاچاق در اقتصاد کشور تعزیرات حکومتی به جدیت با قاچاقچیان برخورد می‌کند، گفت: بیشترین محموله‌های قاچاق که در استان زندگی رسیدگی می‌شود، مربوط به البسه، نفت‌گاز، سیگار و لوازم خانگی است.

وی با بیان اینکه قاچاق سوخت در زنجان طی سال جاری افزایش داشته است، تصریح کرد: اخیرا نیز 31 هزار و 900 لیتر سوخت در زنجان توقیف شد که توسط یک دستگاه تریلی غیرشرکتی از تبریز بارگیری شده بود.

ممیزی با بیان اینکه در نتیجه کشف این محموله راننده به عنوان متهم به مراجع قضایی معرفی شد، اضافه کرد: پس از بررسی مشخص شد، محموله به صورت غیرقانونی خارج از شبکه در حال حمل بوده که به نفع دولت جریمه 4 میلیارد و 170 میلیون ریال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه محموله مکشوفه بزرگترین محموله فرآورده نفتی کشف شده در استان است، افزود: امسال در مجموع 58 پرونده فرآورده‌های نفتی در استان کشف، ضبط و در تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است.

وی در ادامه از اجرای طرح نظارتی ویژه تعزیرات حکومتی همزمان با اجرای طرح سهمه‌بندی بنزین خبر داد و گفت: همزمان با تغییر نرخ بنزین در کشور و در راستای جلوگیری از افزایش قیمت انواع کالا و خدمات در سطح عرضه، طرح تشدید بازرسی با همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بازرسی سازمان‌های صمت استان‌ها، بازرسی اصناف و همچنین تعزیرات حکومتی در حال اجرا است.

ممیزی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح با هرگونه تخلف گرانفروشی، احتکار و امتناع از عرضه به طور جدی برخورد می‌شود، گفت: شهروندان می‌توانند، هرگونه گرانفروشی را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/73005/ق30/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول