اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری «پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها» در زنجان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان گفت: «پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها» توسط مرکز شتابدهی و نوآوری برای پیشگیری از جرائم و کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

برگزاری «پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها» در زنجان

محمدتقی فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: «پنجمین جشنواره ملی ایده‌ها و فرصت‌ها» توسط مرکز شتابدهی و نوآوری برای استفاده از ایده‌های جوانان و نوجوانان خلاق به منظور ارتقای آگاهی‌های عمومی آحاد جامعه در راستای پیشگیری از جرائم و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت کارآفرینی اجتماعی برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه به منظور پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی دوره پنجم جشنواره ایده‌ها و فرصت‌ها را برگزار می‌کند، گفت: این جشنواره در قالب طراحی نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزار رایانه‌ای، بازی رایانه‌ای و انیمیشن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی محورهای این جشنواره شامل پیشگیری از جرائم اقتصادی، پیشگیری از فساد اداری و پیشگیری از جرائم و آسیب‌های فضای مجازی است، گفت: پیشگیری از اعتیاد و قاچاق مواد مخدر، پیشگیری از جرائم و تخلفات رانندگی، پیشگیری از جرائم و تخلفات حوزه پزشکی و ارائه خدمات حقوقی و قضایی نیز از دیگر محورهای این جشنواره است.

فتحی با بیان اینکه مهلت ارسال ایده‌ها دی‌ماه امسال است، تصریح کرد: اختتامیه این جشنواره بهمن‌ماه برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را به دبیرخانه استانی زنجان، ساختمان دادگستری رو به روی فروشگاه طبقه اول معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ارسال کنند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول