اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

میز خدمت در محلات سمبل ارتباط بدون واسطه مردم با مسوولان باشد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، میز خدمت را بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی دانست و تاکید کرد: میزهای خدمت در محلات باید سمبل ارتباط بدون واسطه مردم با مسوولان باشد.

میز خدمت در محلات سمبل ارتباط بدون واسطه مردم با مسوولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مریم یگانه شامگاه چهارشنبه با حضور در مسجد حمزه محله نخل پیرمرد، پای صحبت‌های بانوان این محله نشست و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف اظهار داشت: میز خدمت یک واژه بیگانه نیست و این مهم مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی، میزهای خدمت در محلات کم برخودار را اقدامی ارزشمند و موثر در جهت خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان دانست و گفت: این امر باید در راستای فرامین و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که همان خدمت صادقانه به مردم باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در ادامه به نقش و اهمیت میزهای خدمت در محلات پرداخت و عنوان داشت: در میزهای خدمت می‌توان از پیشنهادات و‌ انتقادات مردم در ارائه خدمات رسانی و شکوفایی بیش از پیش آن استفاده کرد.

یگانه با بیان اینکه میزهای خدمت در محلات باید به عنوان سمبلی از ارتباط بدون واسطه مردم با مسوولان باشد، بیان کرد: باید در این  راستا تمام ارگان‌ها و دستگاه‌ها با هماهنگی در کنار یکدیگر به ارائه خدمات مطلوب به مردم بپردازند.

وی با اشاره به اینکه میز خدمت بخشی از اهداف صیانت از حقوق شهروندی است، افزود: باید مطالبات ارباب رجوع محقق شود.

همچنین در حاشیه برگزاری میز خدمت در مسجد حمزه محله نخل پیرمرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از نمایشگاه صنایع دستی بانوان و کارگاه آموزش خیاطی بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مسائل و مشکلات این حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام/88037

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول