اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

لایروبی رودخانه «قره‌سو» خسارت به کشاورزان کردکویی را کاهش می‌دهد

استاندار گلستان لایروبی رودخانه «قره‌سو» را یک امر ضروری دانست و گفت: اگر این اقدام انجام نشود ممکن است در حوادث مشابه سیل ابتدای سال، به کشت‌های بعدی کشاورزان منطقه آسیب برساند.

لایروبی رودخانه «قره‌سو» خسارت به کشاورزان کردکویی را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در بازدید از مزارع کشاورزی حاشیه رودخانه قره‌سو در کردکوی اظهار کرد: حتما در جلسه شورای اداری شهرستان در رابطه با لایروبی این رودخانه تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به احداث شهرک گلخانه‌ای در این شهرستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های ایجاد شهرک گلخانه‌ای به مساحت ۷/۵ هکتار در حال انجام است.
وی افزود: حدود ۱۰ هکتار دیگر در کنار این زمین وجود دارد که در حال رایزنی برای اضافه شدن آن به این شهرک هستیم تا با ایجاد این شهرک، فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی منطقه یا جوانان علاقمند به کشاورزی بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند. 
لازم به ذکر است، استاندار گلستان که منظور شرکت در جلسه شورای اداری کردکوی به این شهرستان سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر کردکوی به مقام والای آنان ادای احترام کرد. 

انتهای پیام/2307/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول