اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مردم با اولویت‌بندی مشکلات به دنبال مطالبه‌گری آن‌ها باشند

امام جمعه بروجرد گفت: مردم با اولویت‌بندی مشکلات، به دنبال مطالبه‌گری و رفع آن‌ها با همت مسوولان باشند.

مردم با اولویت‌بندی مشکلات به دنبال مطالبه‌گری آن‌ها باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در دیدار با اصناف و بازاریان این شهرستان اظهار کرد: مردم با رصد و اولویت‌بندی مشکلات، با مطالبه‌گری به دنبال رفع آن‌ها توسط مسوولان و دولتمردان باشند.

وی با اشاره به وجود مشکلات عدیده در بروجرد عنوان کرد: باید مسائل و مشکلات شهرستان اولویت‌بندی شده و به عنوان مطالبات مردم به منظور پیگیری تا حصول نتیجه به مسوولان ارائه شود.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه نباید همه مشکلات و کاستی‌ها را به تحریم‌های دشمنان مرتبط دانست، خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارنظر کارشناسان ۲۰ درصد مشکلات موجود در کشور متأثر از تحریم‌ها بوده و ۸۰ درصد دیگر ناشی از ضعف مدیریتی در کشور است.

حسینی بیان کرد: باید به جای ارتباط دادن همه مشکلات به موضوع تحریم‌ها، به دنبال رفع مسائل و کاستی‌ها آن هم در سایه همدلی، اتحاد و یکرنگی باشیم.

امام جمعه بروجرد افزود: باید به جای آنکه مشکلات را به گردن دشمن بیندازیم، با تلاش و همت مضاعف آن هم با وحدت، همدلی و تشریک مساعی است.

حسینی تاکید کرد‌: از سویی مردم باید در جریان برگزاری انتخابات‌ها با انتخاب مسوولان دلسوز، متدین و مدیر و مدبر بستر را برای رفع مشکلات و تقویت نقاط قوت فراهم کنند.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری و مطالبه‌گری مشکلات از سوی مردم ادامه داد: مادامی که مطالبه‌ای به خواست مردم تبدیل شود، پیگیری‌ها برای رفع مشکلات جدی‌تر می‌شود.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بازار همواره در همه عرصه‌ها نقش بی‌بدیل و در خور توجهی را ایفا کرده و دلیل روشن آن نیز ایجاد مساجد در بازار است.

حسینی به فواید معنوی حضور اقشار مردم در مساجد اشاره و تاکید کرد: نباید مساجد که کانون‌های فرهنگی، معنوی و مذهبی به شمار می‌روند، خلوت بوده و حضور مردم در این اماکن مقدس کمرنگ باشد.

وی اظهار کرد: شیعیان در صدر اسلام به اقامه نماز اول وقت در مساجد شناخته شده‌اند، از این رو جایز نیست حضور مردم در مساجد کمرنگ باشد.

امام جمعه بروجرد از بروجرد به عنوان شهر علم و اجتهاد یاد و عنوان کرد‌: در این شهرستان با سابقه درخشان فرهنگی و مذهبی باید حصور اقشار مردم در مساجد پررنگ باشد.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول