اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

وزیری: باید برای کسب مدال به المپیک برویم/ شعبانی‌بهار: وظیفه ما حالا سنگین‌تر شده است

ملی‌پوش ریکرو ایران گفت: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای کسب مدال به المپیک برویم.

وزیری: باید برای کسب مدال به المپیک برویم/ شعبانی‌بهار: وظیفه ما حالا سنگین‌تر شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مسابقات قاره‌ای کسب سهمیه المپیک تیراندازی با کمان، کاروان ایران موفق شد یک سهمیه انفرادی را در ریکرو کسب کند.

میلاد وزیری ملی‌پوش کشورمان در این باره عنوان کرد: خوشحالم که توانستم این سهمیه را بگیرم. در ابتدا از خانواده و همسرم تشکر می‌کنم که این سختی‌ها را تحمل کردند. در ادامه از فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که حمایت کردند، امیدوارم این حمایت‌ها قطع نشود. این قدم اول بود که ما برداشتیم و امیدوارم با ادامه حمایت‌ها برای کسب مدال به المپیک برویم.

وی درباره سطح رقابت‌های قهرمانی آسیا و مسابقات کسب سهمیه المپیک، اظهار داشت: سطح مسابقات خوب بود. در این مسابقات کشورهایی مانند ویتنام، مغولستان و تایلند خیلی خوب تلاش کردند. من امیدوارم حمایت‌ مالی از سوی کمیته و وزارت طبق روال قبل ادامه پیدا کند.

به گزارش فارس، غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان هم درباره کسب یک سهمیه المپیک 2020 توکیو، گفت: از موفقیت کمانداران و کسب سهمیه المپیک بسیار خوشحالم. میلاد وزیری یکی از المپین‌های ما که این سهمیه را کسب کرد باعث خوشحالی مردم ایران شد. از مربی او تشکر می‌کنم و به خانواده وزیری تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در اینجا باید از حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و اسپانسرهایی که باعث شدند تا برنامه‌های ما انجام شود تشکر کنم. حالا وظیفه ما سنگین شده و بلافاصله بعد از بازگشت به ایران باید برای حضوری موفق در المپیک برنامه‌ریزی کنیم.

امید نجاری مدیر تیم‌های ملی تیراندازی با کمان هم درباره کسب سهمیه ریکرو مردان، گفت: ما در بخش زنان هم می‌توانستیم سهمیه بگیریم. زهرا نعمتی در رقابتی پایاپای با حریف هندی نتیجه را واگذار کرد. حریف او راهی فینال شد و سهمیه گرفت.

وی افزود: فقط کسب سهمیه مهم نیست باید برنامه‌ریزی کنیم تا ورزشکارانی که سهمیه گرفته‌اند نتایج خوبی در المپیک داشته باشند. ما تیرماه در رقابت‌های برلین شانس داریم تا سهمیه‌ها را افزایش دهیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول