اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خدمات عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشد

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به نگاه ویژه شهرداری‌ها به بحث فرهنگی و استفاده از اصحاب رسانه و جراید، گفت: دانش و آگاهی دو بازوی قوی و قدرتمند برای پیشرفت شهری هستند و توسعه شهری جز با هماهنگی و همراهی مسؤولان و مردم محقق نمی‌شود.

خدمات عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته  باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مهدی رازجویان در مراسم تودیع و معارفه شهردار آمل با بیان اینکه شهرداری نهاد عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی است، اظهار کرد: زمانی یک شهر دارای شهرداری موفق است که تلاش در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در کنار پروژه‌های عمرانی و خدماتی لحاظ شود.

مهدی رازجویان افزود: با ایجاد فرهنگسرا و پارک در شهرها می‌توان مردم را در امور خدماتی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی دخیل کرد تا همه شهد شیرین خدمت را بچشند.

وی با اشاره به نگاه ویژه شهرداری‌ها به بحث فرهنگی و استفاده از اصحاب رسانه و جراید، گفت: دانش و آگاهی دو بازوی قوی و قدرتمند برای پیشرفت شهری هستند و توسعه شهری جز با هماهنگی و همراهی مسؤولان و مردم محقق نمی‌شود.

خسرو ابراهیم‌زاده  در مراسم تودیع و معارفه شهردار آمل در جمع مردم و مسؤولان، اظهار کرد: کار و تلاش در جامعه اسلامی باعث افتخار است و مسؤولان وظیفه بزرگی دارند.

وی با اشاره به اینکه آمل شهر فقاهت، علم، دانش، سیاست، شهر آرش کمانگیر، مرکز دیار علویان و شهر حماسه اسلامی 6 بهمن سال 1360 است که در دامن خود بزرگان فراوانی همانند آیت‌الله حسن‌زاده آملی و آیت‌الله جوادی آملی را پرورش داده است، افزود: احمد امیرسلیمانی شهردار سابق این شهر با 9 سال تلاش توانسته پروژه‌ها و عملکرد ماندگاری را به ثبت برساند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اعلام اینکه مردم این شهرستان قدرشناس مدیران پرتلاش هستند، تصریح کرد: در مدت باقیمانده 21 ماه از عمر شورای شهر سعی داریم با همت شهردار جدید دست به اقدامات سازنده و ارزشمند برای مردم آمل بزنیم.

این مسؤول با اشاره به مسئله پسماند و زباله‌سوز، بیان کرد: از سال 1392 فعالیت‌ها در این زمینه آغاز شد و قرار بود در روز پنجم آذر برآورد مالی توسط یک شرکت انجام شود تا با 80 درصد اعتبارات ملی و 20 درصد سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذار گام‌هایی برداریم.

ابراهیم‌زاده با اعلام ساماندهی رودخانه هراز و بر زمین ماندن واگذاری دو ساله آن، یادآور شد: هم‌اکنون امر ساماندهی 8 کیلومتر از مسیر رودخانه هراز در محدوده شهری آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه شهردار جدید باید ممیزی کامل شهر آمل برای وصول مطالبات پروژه‌های عمرانی را در دستور کار قرار دهد، خاطرنشان کرد: مازندران یک کلان‌شهر است و باید فاصله موجود بین شهرها برداشته شود.

انتهای پیام/86012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول