اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

7 نفر دیگر از لیدرهای اغتشاشات اصفهان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری 7 نفر دیگر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

7 نفر دیگر از لیدرهای اغتشاشات اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن سازمان‌یافته اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به جان و مال مردم کردند، روز گذشته طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی 7 نفر دیگر از این افراد در مخفیگاه‌های خود شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تخریب و آتش زدن تعدادی بانک، ناوگان حمل و نقل شهری و پمپ بنزین، تخریب چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و المان‌های شهری، مسدود کردن تعدادی از خیابان‌ها و بزرگراه‌ها و تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی و اقدامات هنجارشکنانه را از جمله اتهامات متهمان دستگیر شده عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اقرار کردند.

معصوم‌بیگی، با بیان اینکه دستگیرشدگان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند گفت: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه استان اصفهان و مزدوران ضدانقلاب خارج نشین زیر ذره‌بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن‌ها نیز دستگیر و به دست قانون سپرده شده و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

انتهای پیام/63060/هـ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول