اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اقدامات دستگاه‌ها برای جبران ویرانی‌های سیل فروردین در بروجن

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اینکه بخش زیادی از خسارات سیل فروردین ماه اصلاح شده، گفت: بخش‌های دیگری باقی مانده که نیاز به تخصیص اعتبار دارند.

اقدامات دستگاه‌ها برای جبران ویرانی‌های سیل فروردین در بروجن

مسعود ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجن، با اشاره به خسارت‌های سیل فروردین، گفت: خسارت‌هایی به شهرستان بروجن وارد شد، نقاطی که ضرورت بیشتر داشته با اعتبار داخلی جبران شدند و برای جبران مابقی خسارات منتظر ابلاغ اعتبارات هستیم.

فرماندار شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: در حوزه‌ی بخش کشاورزی ۶۹ پرونده در رابطه با خسارت به اشخاص تشکیل شد و در بحث زیرساخت‌ها، ۶۵ پرونده تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: در حوزه کشاورزی بیش از 40 میلیارد تومان خسارت وارد شده بود که بخشی را با اعتبار داخلی جبران کرده و در رابطه با بخش دیگر خسارت‌ها، مقرر شد اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به شهرستان بروجن در بحث کشاورزی تخصیص یابد.

ملکی با بیان اینکه بابت خسارات وارده در بحث مسکن حدود 40 میلیارد ریال وام کم بهره پرداخت شد، اظهار کرد: در حوزه‌ی عمران شهری، از منابع داخلی شهرداری‌ها مبلغ 20 میلیارد ریال برای جبران خسارات سیل در خیابان‌ها، پل‌ها، مبلمان شهری و ... هزینه شده است.

وی با اشاره به برخی از  نقاط حادثه‌خیز شهرستان بروجن، بیان کرد: نقاط عمده‌ حادثه‌خیز شهرستان، پل‌های ۵ روستا، در بخش جاده‌ای ۸ نقطه حادثه‌خیز بوده که پنج نقطه از این محل‌ها اصلاح شدند و سه مورد باقی مانده، سه‌راهی امام قیس، گردنه مروارید گندمان، ریزش کوه خاک سرخ سه‌راهی چشمه‌علی، جنوب شرقی روستای سیبک و ... هستند که با اصلاحاتی که صورت گرفته احساس نگرانی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۰/م
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول