اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اغتشاشات اخیر کشور بالاتر از فتنه بود/ مجلسی که مدرس‌وار عمل کند، در رأس امور است

امام جمعه سمنان با بیان اینکه اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور بالاتر از فتنه بود که مردم با حضور خود آن را خنثی کردند، گفت: دغدغه‌مندی مردم نسبت به مشکلات اقتصادی نباید مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد.

اغتشاشات اخیر کشور بالاتر از فتنه بود/ مجلسی که مدرس‌وار عمل کند، در رأس امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته سمنان اظهار کرد: اعتراض به گرانی بنزین حق مردم است و کسی نمی‌تواند این حق را از آنها بگیرد، اما باید مراقب موج‌سواری و سوءاستفاده دشمنان از این قضیه بود.

وی اضافه کرد: اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور بالاتر از فتنه و توطئه‌ای بسیار خطرناک از سوی دشمنان برای سقوط نظام جمهوری اسلامی بود؛ اما ملت بصیر، هوشیار و همیشه در صحنه به میدان آمدند و آن را نابود و ایران اسلامی را بیمه کردند و نشان دادند که در خط ولایت حرکت می‌کنند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه بین اعتراض و آشوب تفاوت وجود دارد و نباید اجازه داد که دشمنان از این جریان به نفع خود بهره‌برداری کنند، تأکید کرد: دغدغه‌مندی مردم نسبت به مشکلات اقتصادی نباید مورد سوءاستفاده دشمنان قرار گیرد.

شاهچراغی تصریح کرد: جوانان اگر از شرایط اقتصادی گله‌مند هستند، حق اعتراض دارند؛ اما باید توجه داشته باشند که نباید اجازه دهند، دشمنان از این اعتراض‌ها سوءاستفاده و آنها را به ابزار دست خود تبدیل کنند.

وی بیان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران بودند و به دنبال پیاده کردن توطئه‌های خود در عراق هستند، اما باید بدانند که با این اقدامات راه به جایی نخواهند برد و به هدفشان نمی‌رسند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و باید در مقابلش ایستادگی کرد، اضافه کرد:  آمریکا و مزدورانش اقداماتی را علیه ایران در منطقه آغاز کرده‌اند و باید بدانند که با حمله به کنسولگری ایران در کشور عراق راه به جایی نخواهند برد.

مجلسی که مدرس‌وار عمل کند، در رأس امور است

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس در رأس امور است؛ البته مجلسی که نمایندگان آن مدرس‌وار عمل کنند و مجلس باید زبان ملت باشد.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه تشکیل مجلس مقاوم و مردمی ضرورت دارد، عنوان کرد: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با برنامه وارد میدان شوند و تنها کسانی که توان خدمت دارند، ثبت‌نام کنند.

شاهچراغی تأکید کرد: شورای نگهبان نیز باید محکم و مقتدر عمل کند و افرادی که آلوده به فساد هستند، بدانند که در مجلس شورای اسلامی جایی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عزت و صلابت کشورمان به اسلام‌دوستی بستگی دارد، خاطرنشان کرد: تحقق آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، کشور را در مسیر اقتدار قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2568/س/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول