اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

قوه قضائیه باید با شجاعت، مبارزه با مفسدان اقتصادی را ادامه دهد

امام جمعه ماهنشان گفت: قوه قضائیه باید توجه کند که فلسفه مهم اغتشاشات تحت‌الشعاع قرار دادن مبارزه با فساد است، لذا قوه قضائیه باید با شجاعت تمام مبارزه با مفسدان اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

قوه قضائیه باید با شجاعت، مبارزه با مفسدان اقتصادی را ادامه دهد

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی زاهدی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با دعوت به تقوای الهی و ضمن گرامیداشت میلاد امام حسن عسگری اظهار داشت: اقدامات امام حسن عسکری (ع): نتیجه بخش حضور 250 ساله اهل بیت (ع) در جامعه بوده است.

خطیب نماز جمعه ماهنشان به دیدار رهبر معظم انقلاب با بسیجیان اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات روشنی راهگشای مسائل مختلف بودند.

وی با تاکید بر اینکه مأموریت‌های مهمی که رهبر معظم انقلاب به بسیج دادند، نشان از ظرفیت بالای بسیج دارد، افزود: بسیج باید با حضور وحدت بخش در محلات و مساجد و با استفاده از تجارب به روز شده کمیته‌های انقلاب اسلامی، انتظار راهگشای فرمانده معظم کل قوا را که موجب پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است، برآورده سازد.

 زاهدی‌پور ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از بسیجیان فرمودند: در فتنه اخیر ملت بار دیگر عظمت خود را نشان داد و توطئه خطرناکی را نابود کرد.

امام جمعه ماهنشان با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم و مطالبات آنها از مسؤولان تصریح کرد: مسؤولان باید قدردان مردم باشند و تبعات افزایش قیمت بنزین را در زندگی مردم به حداقل برسانند.

وی به پرداخت یارانه معیشتی توسط دولت به مردم اشاره کرد و گفت: برخی از مردم که خود را مشمول این طرح می‌دانند یارانه دریافت نکردند و سامانه اعلام شده به بسیاری از پیام‌ها جوابگو نیست، این متناسب با قدردانی از مردم نیست. 

 زاهدی‌پور با اشاره به مبارزه جدی قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی تاکید کرد: قوه قضائیه باید توجه کند که فلسفه مهم اغتشاشات تحت‌الشعاع قرار دادن مبارزه با فساد است؛ لذا قوه قضائیه باید با شجاعت تمام مبارزه با مفسدان اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهد. 

امام جمعه ماهنشان ادامه داد: بسیار شرم‌آور است که برخی‌ها محکومان مفسد آلوده را مظلوم جلوه داده و مظلومیت خیالی جرثومه‌های فساد را به مظلومیت انبیاء تشبیه می‌کنند.

 انتهای پیام/73002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول