اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

بوی تعفن زباله در کرمانشاه/ شهرداری: برنامه‌ای برای انتقال شرکت بازیافت نداریم

شهردار کرمانشاه گفت: قبول داریم کارخانه بازیافت محیط مناسبی ندارد، وی هیچ اقدامی فعلا در این زمینه مدنظر نداریم چون از لحاظ اعتباری و مالی شرایطش را نداریم.

بوی تعفن زباله در کرمانشاه/ شهرداری: برنامه‌ای برای انتقال شرکت بازیافت نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید طلوعی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، مشارکت مردم در مدیریت شهری را خیلی تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: با وجود این مشکلات حجیم اقتصادی و دست‌خالی بودن شهرداری انصافا نگذاشته‌ایم روند خدمات و پیشرفت پروژه‌ها متوقف شود.

شهردار کرمانشاه با فرسوده بودن امکانات شهری و اصلاح زیرساخت‌های شهرداری اشاره و بیان کرد: مردم خود را شریک شهرداری بدانند، تمامی امکانات ایجاد شده در شهر متعلق به شهروندان است، لذا ضمن نگهداری و مراقبت از آن‌ها، ایرادات و اشکالات امور شهری را به شهرداری منتقل کنند.

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی فاز نخست منوریل کرمانشاه، گفت: کارهای خوبی در بحث منوریل انجام شده، فاز نخست آن بیش از 600 میلیارد تومان هزینه دارد که با مطلوب بودن شرایط مالی ایده‌آل ان‌شاءالله تا 2 یا 2.5 سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

طلوعی با تاکید بر حفظ اصالت ملی و اسلامی نماهای ساختمانی در شهر کرمانشاه، اضافه کرد: نماهای ساختمانی باید به سمت سنتی و مذهبی برود، نمای آجری بهترین نمایی است که در آینده در راستای نماهای ساختمان مورد نظر است.

وی در توضیح فاصله کم کارخانه بازیافت با شهر کرمانشاه و گله‌مندی شهروندان از بوی آزاردهنده آن، گفت: چون شهر توسعه پیدا کرده است فاصله کم شده است قبول داریم بازیافت محیط مناسبی ندارد، وی هیچ اقدامی فعلا در این زمینه مدنظر نداریم چون از لحاظ اعتباری و مالی شرایطش را نداریم، ولی در برنامه داریم که فاصله آن از شهر بیشتر شود.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: فاصله کارخانه بازیافت از شهر حداقل 20 تا 25 کیلومتر باید باشد، ولی هم‌اکنون کمتر از 10 کیلومتر است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول