اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

پایتخت در هشتمین روز متوالی همچنان آلوده است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه پایتخت در هشتمین روز متوالی همچنان آلوده است، گفت: وزش باد در روز جاری به صورت موقتی از میزان آلودگی هوا می‌کاهد.

پایتخت در هشتمین روز متوالی همچنان آلوده است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ درباره آلودگی هوا در پایتخت اظهار داشت: شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 142 قرار گرفته و هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است.

وی افزود:‌ به تدریج با افزایش سرعت باد انتظار می‌رود از غلظت آلاینده‌ها کاسته شود و در بیشتر مناطق بهبود موقتی را شاهد باشیم اگرچه در برخی مناطق احتمال وقوع گردو خاک نیز وجود دارد.

 سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه در ساعات پایانی امشب از غلظت آلاینده‌ها مجدد افزوده می‌شود گفت:‌این مسئله عمدتا ناشی از تردد خودروها در طول روز و انباشت آلاینده‌ها است. 

نظری در مورد کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده کیفیت هوا در بیشترین مناطق پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و احتمالا از روز دوشنبه بهبود کیفیت هوا را با تغییر شرایط جوی شاهد خواهیم بود.

وی گفت: تهران طی 8 روز گذشته به صورت متوالی هوای ناسالم داشته است که پایداری جوی سبب استمرار آلودگی در پایتخت شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول