اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نوری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان شد

بر اساس حکم فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا نوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان زنجان شد.

نوری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علیرضا نوری را به عنوان مدیرکل کانون استان زنجان منصوب کرد. 

فاضل نظری در این حکم با بیان این‌که هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان است تحقق این اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضاهای فرهنگی بومی تاکید کرده است. 
وی اظهار امیدواری کرده است که به همت مدیرکل جدید و همکاران کانون این استان و از رهگذر ملاحظه راهبردهای عملیاتی کانون و هماهنگی با استاندار و سایر مسؤولان دستگاه‌های مرتبط، آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون گام‌های موثری برداشته شود. 
مدیرعامل کانون علیرضا نوری را به عنوان جایگزین شیرین دارایی سرپرست کانون استان زنجان،که از مهر امسال و پس از بازنشستگی محمدنقی صالحی مدیرکل سابق این مسؤولیت رابرعهده گرفته بود منصوب کرد. 
نوری متولد ۱۳۵۰، کارشناس مدیریت فرهنگی و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته برنامه‌ریزی فرهنگی است. 
وی فیلم‌ساز انجمن سینمای جوان، نویسنده خاطرات دفاع مقدس، مجری برنامه‌های تلویزیونی، خوشنویس، عکاس و تصویربردار است و در سوابق کاری‌اش فعالیت در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و بنیاد شهید و امور ایثارگران هم به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول