اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

اخبار رسانه ملی| «گیلداد» در رادیو نمایش/ گردهمایی پیشکسوتان دوبله/ فصل جدید «ورزش از نگاه دو» روی آنتن

سریال رادیویی «گیلداد» با تنظیم «علی عباسی» روی آنتن رادیو نمایش می‌رود و همچنین «ورزش از نگاه دو» نیز روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

اخبار رسانه ملی| «گیلداد» در رادیو نمایش/ گردهمایی پیشکسوتان دوبله/ فصل جدید «ورزش از نگاه دو» روی آنتن

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، نمایش «گیلداد» را حسن قلی‌پور نوشته و علی عباسی آن را برای رادیو تنظیم کرده است.

حوادثِ نمایشِ «گیلداد» در اواخر حکومت قاجاریه می گذرد.دورانی که ایران اسیر نظام ارباب و رعیتی است و دوران قیام جنگل ، گیلداد که جوانی تحصیل کرده است برای مراسم ختم پدرش به گیلده می اد. بهرام خان_ارباب_ با برگزاری این مراسم مخالف است و...

این نمایش با هنرمندی رضا عمرانی در نقش گیلداد، حمید یزدانی، امیرحسین فرحان نیا،علی اصغر دریایی، عبدالعلی کمالی،  کرامت رودساز،راضیه مومیوند،اسماعیل بختیاری، محمد شریفی مقدم، محمد آقا محمدی ، شیرین سپهراد و به کارگردانی جواد پیشگر، تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده به تازگی در رادیو نمایش تولید شده است.

نمایش «گیلداد» به گویندگی مهرداد عشقیان، صدابرداری فرزاد شریفی و افکتوری محمدرضا قبادی فر، 9 تا 15 آذر ساعت 1:30 بامداد و ساعت  14:30 همان روز از رادیو نمایش پخش می‌شود.

**گردهمایی پیشکسوتان دوبله

رئیس مرکز تولید و فنی سیما در دیداری صمیمانه با تعدادی از استادان صداپیشگی سیما از پیشکسوتان این هنر صنعت قدردانی کرد.

عظیمی در نشستی صمیمانه با استادان هنر دوبله با اشاره به جایگاه دوبلاژ در عرصه تولیدات تلویزیون گفت: دوبلاژ سیما با دوبله آثار برجسته تلویزیونی و سینمای ایران و جهان محبوبیت خوبی را در بین مردم به دست آورده است و این موفقیت حاصل تلاش شما هنرمندان است که امروز دوبلاژ سیما توانسته با سابقه ای بیش از نیم قرن فعالیت همچنان مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ضمن قدردانی از حضور مستمر و موثر بزرگان عرصه صداپیشگی، خواستار حمایت از جوانان و علاقمندان به این عرصه و انتقال تجربه گرانقدر پیشکسوتان شد.

عظیمی تصریح کرد: بدون شک برای پویایی و شادابی دوبلاژ در کنار بزرگان نیاز به حضور صداهای جدید هستیم که این امر بدون آموزش و انتقال تجربه اتفاق نخواهد افتاد.

رئیس مرکز تولید و فنی معاونت سیما حمایت همه جانبه مسئولان از بزرگان دوبله را لازم دانست و گفت: توجه به پیشکسوتان و قدردانی از آنان باعث ایجاد انگیزه در نسل های بعدی خواهد شد.

در ابتدای این دیدار برخی از بزرگان دوبله دیدگاه ها، نقطه نظرات و دغدغه های خود را در خصوص دوبلاژ سیما بیان کردند.

در این نشست صمیمی که امیرحائری قائم مقام مرکز تولید و فنی سیما و طرازنده مدیرکل تولید سیما نیز حضور داشتند، مجتبی نقی ئی مدیر دوبلاژ سیما گزارشی درباره اقدامات دوبلاژ ارائه کرد.

منوچهر اسماعیلی، ناصر ممدوح، چنگیز جلیلوند، جلال مقامی، اکبر منانی، نصرالله مدقالچی، محمود قنبری، منوچهر والی زاده، حمید منوچهری فر، غلامعلی افشاریه، پرویز ربیعی، مینو غزنوی، خسرو شمشیرگران، محمدعلی دیباج، عباس نباتی، مهوش افشاری، داود نماینده و شهروز ملک آرایی از جمله صداپیشگان پیشکسوتی بودند که در این نشست صمیمانه حضور داشتند.

**پخش فصل جدید «ورزش از نگاه دو»

فصل جدید برنامه تلویزیونی «ورزش از نگاه دو» با اجرای آرش ظلی‌پور روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

ظلی‌پور که سالها در حوزه ورزش کار کرده درحالی پس از مدت ها اجرای یک برنامه ورزشی را برعهده گرفته است که همزمان به عنوان مجری در برنامه رادیویی نیز این شب ها حضور دارد.

این برنامه رادیویی که یک مجله آرام شبانگاهی هنری ست «صحنه» نام دارد که به تهیه کنندگی محمد بخشایش شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ از رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول