اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجوز مناقصه محور مبارکه – بروجن به زودی صادر می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در روزهای گذشته از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای مناقصه‌ای برگزار شد و بحث کمسیون ماده 23 پیش آمد که مقرر شد که طی امروز یا فردا مجوز مناقصه آنی محور داده شود.

مجوز مناقصه محور مبارکه – بروجن به زودی صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حمیدرضا امیرخانی پیش از ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان اصفهان، اظهار داشت: محور مبارکه - بروجن یک محور بین روستایی است و در جلساتی برای حل مشکل این محور با نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی داشتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به مشکلات جاده مبارکه – بروجن، افزود: در روزهای گذشته از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای مناقصه‌ای برگزار شد و بحث کمسیون ماده 23 پیش آمد که مقرر شد که طی امروز یا فردا مجوز مناقصه آنی محور داده شود.

وی با اشاره به حل مشکلات محور مبارکه – بروجن، گفت: مجوز مناقصه پروژه ساماندهی محور مبارکه – بروجن اگر امروز یا فردا صادر شود آگهی عمومی مناقصه منتشر می‌شود که طرح و برآورد این پروژه نیز مصوب شده است.

امیرخانی با اشاره به مشکلات محور بلوار امام رضا، گفت: آزادسازی ادامه محور بلوار امام رضا (ع) توسط دو مشاور انجام‌شده و آماده دریافت ردیف اعتبار است و جلساتی که داشته‌ایم مقرر شد بعد از برطرف کردن نقاط حادثه خیر این محور ردیف دار شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به مشکلات دیگر محورهای موجود در شهرستان مبارکه، گفت: محور سورچه یکی دیگر از محورهای دچار مشکل بود که پیمانکار آن مشخص شد ولی به دلیل عدم آزادسازی پروژه به‌کندی پیش می‌رود و به‌زودی این آزادسازی‌ها انجام می‌شود و محور زیباشهر به دهسرخ دیگر محور دچار مشکل است که منتظر ردیف اعتباری است.

جاده مبارکه – اصفهان در هفته آینده محافظ گذاری می‌شود

مهدی خضری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه این مجمع با اشاره به مشکلات محور ساحلی نکوآباد – مبارکه، گفت: شهرداری آن منطقه در کنار این جاده زیباسازی‌های انجام داده است و در طول محور اراضی کشاورزی وجود دارد و پیشنهاد می دهم این محور تغیر کند و به‌عنوان محور اصلی نباشد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به عدم نبود محافظ تیرهای چراغ‌برق در محور مبارکه – اصفهان، افزود:  نصب محافظ های محور مبارکه -  اصفهان یکی دیگر از مشکلات این شهرستان است که در زمان نصب این تیرهای چراغ‌برق قرار بود محافظ های این محور نصب شود ولی نصب نشد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها انجام شد، بودجه‌ای که برای محافظ گذاری این محور گذاشته شد و محافظ های این محور خریداری و مناقصه پیمانکار نصب انجام‌شده که در هفته آینده نصب محافظ ها انجام می‌شود.

خضری در پایان با اشاره به دیگر نقاط حادثه‌خیز در شهرستان مبارکه، گفت: در مبارکه 4 نقطه حادثه خیر داشتیم که 3 نقطه آن با زیرگذر و دیگری با اصلاح قوس حل می‌شد که اصلاح قوس آب سنجدی به پایان رسید و زیرگذرهای فخرآباد و قلعه حکیم پیشرفت 90 درصدی داشته و فقط آزادسازی آن مانده است.

انتهای پیام/63110/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول