اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رونمایی از سامانه « توانا» با هدف آموزش و توانمندسازی جهادگران

سامانه «توانا»، به عنوان‌ عالی‌ترین پرتال آموزش و توانمندسازی جهادگران برای اشتراک گذاری محتواهای مورد نیاز فعالین این حوزه رونمایی شد.

رونمایی از سامانه « توانا» با هدف آموزش و توانمندسازی جهادگران

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «توانا»، به عنوان‌ عالی‌ترین پرتال آموزش و توانمندسازی جهادگران رونمایی شد. 

یاسر حسین بیک مسئول توانمندسازی مرکز مطالعات حرکت های جهادی در رابطه با خدمات مختلف این سامانه به خبرنگار فارس گفت: ما  مرکز مطالعات حرکت های جهادیکارگروه های مختلفی را تشکیل دادیم که تا کنون ۱۰۸ محصول اعم از جزوه، عکس نوشته، مجموعه های چند رسانه ای و ... توسط این کارگروه ارائه شده که تمامی محصولات در سامانه توانا قرار گرفته است.

 

وی تاکید کرد: این سامانه یک بخش مشاوره دارد که گروه های جهادی می توانند با آن ارتباط بگیرند و اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتند از آن استفاده کنند.

مسئول توانمندسازی مرکز مطالعات حرکت های جهادی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای جهادگران تاکید کرد: ما هر ساله آموزش‌هایی را برای فعالین جهادی برگزار می‌کنیم، به طور مثال در سال ۹۸ در حدود ۱۶ استان حضور داشتیم و آموزش‌های لازم را به گروه‌های جهادی ارائه کردیم  که محتویات ارائه شده در این دوره ها در سامانه توانا قرار گرفته است.

حسین بیک تصریح کرد: یک قسمت از سامانه هم با عنوان « همکاری با ما» برای همکاری با فعالیت جهادی در نظر گرفته شده است که در این قسمت جهادگران می توانند تجربیات و دانش خود را در این بخش با ما و مخاطبین در میان بگذارند.

وی اظهار داشت: همچنین ما یکسری نشست ها با موضوعات مختلف با عنوان نشست اندیشه ورز برگزار می‌کنیم که در این نشست فعالین عرصه جهادی دعوت می شوند و تجربیات و دانش خود را در اختیار جهادگران قرار می‌دهند. این تجریبات، اطلاع رسانی درباره جلسات اندیشه‌ورز و خروجی جلسات هم از مواردی است که در سامانه توانا قرار خواهد گرفت.

حسین بیک تاکید کرد: گسترش و ارتقاء حرکت‌های جهادی در گرو توانمندسازی جهادگران است و این سامانه با جمع آوری تجربیات فعالین جهادی در قالب محصولات مکتوب و چندرسانه ای و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و حلقه های اندیشه ورز، اکنون برای اشتراک گذاری محتواهای مورد نیاز جهادگران راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول