اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لیگ جهانی کاراته وان| لشکرکشی بی‌نتیجه ژاپنی ها؛ فقط یک کاراته‌کا به فینال راه یافت/ 68 نماینده، یک فینالیست

تیم ملی ژاپن با ترکیب 68 کاراته کا در بخش کومیته و کاتای مردان و بانوان راهی آخرین مرحله ازمسابقات لیگ جهانی اسپانیا شد که تنها یک کاتارو از بین نمایندگان چشم بادامی‌ها به فینال این رقابت‌ها راه یافت.

لیگ جهانی کاراته وان| لشکرکشی بی‌نتیجه ژاپنی ها؛ فقط یک کاراته‌کا به فینال راه یافت/ 68 نماینده، یک فینالیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفتمین مرحله از لیگ جهانی کاراته از صبح روز (جمعه) با حضور ۷۳۷ کاراته‌کا از ۸۹ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن پاولوین مادرید آغاز شده که کاراته ایران با ۱۴ ملی پوش در دو بخش مردان و زنان در این مسابقات حضور پیدا کرده است. این رقابت‌ها در حالی امروز به پایان خواهد رسید که از جمع 14 کاراته‌کای ایرانی حاضر در این رقابت‌ها 2 نفر از نمایندگان ایران به فینال مسابقات راه یافته‌اند و 4 کاراته‌کای دیگر کشورمان نیز برای کسب مدال برنز امروز رقابت خواهند کرد.

مهمترین نکته‌ در آخرین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته این است که ژاپنی‌هابا 17 کاراته‌کا در بخش کومیته مردان و 19 کاراته‌کا در بخش کومیته بانوان در این رقابت ها حضور پیدا کرده‌اند که هیچ کدام از 36 نماینده کشورشان به فینال مسابقات لیگ جهانی کاراته وان راه نیافته است! 

ضمن اینکه چشم بادامی‌های ژاپنی 32 کاتا رو به آخرین مرحله لیگ جهانی سال 2019 اعزام کرده‌اند که تنها یک نماینده آنها به فینال این رقابت‌ها راه یافته است. حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم امروز در سومین و آخرین روز از این رقابت‌ها چه تعداد مدال نقره و برنز سهم چشم بادامی‌ها از آخرین مرحله مسابقات لیگ جهانی در سال 2019 است.

البته تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران نیز با 14 کاراته کا به این رقابت‌ها اعزام شده که امیرمهدی زاده نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم کشورمان در فینال این مسابقات امروز به مصاف  عمر از ترکیه خواهد رفت. سجاد گنج زاده  نماینده وزن 84+ کیلوگرم کشورمان عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف جاکوکت از فرانسه خواهد رفت.

صالح اباذری هم برای کسب مدال برنز امروز به مصاف دیگر نماینده ایران، یعنی مهدی عاشوری می رود. ذبیح‌الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به مصاف کاراته کای آذربایجانی می رود. ذبیح‌الله پورشیب پس از باخت برابر حریف قزاقستانی خود به جدول شانس مجدد رفت تا برای رسیدن به مدال برنز امروز با نماینده آذربایجان مصاف خواهد داد. در وزن ۶۸+ کومیته بانوان حمیده عباسعلی برای کسب مدال برنز به مصاف نماینده ژاپن خواهد رفت.

علی اصغر آسیابری نیز در وزن 75- کیلوگرم کاراته کشورمان برای رسیدن به مدال برنز باید به مصاف لوئیجی بوسا از ایتالیا و نماینده وزن چهارم رنکینگ المپیک برود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول