اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

خیلی‌‌ها از رایشان به فهرست اصلاح‌طلبان مجلس دهم پشیمان هستند

کارشناس مسائل راهبردی گفت: خیلی‌ها از رایشان به فهرست اصلاح‌طلبان مجلس دهم پشیمان هستند و امیدوارم برای مردم تجربه شود تا در انتخاب درست دقت کنند و فریب تبلیغات دروغین را نخورند.

خیلی‌‌ها از رایشان به فهرست اصلاح‌طلبان مجلس دهم پشیمان هستند

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل راهبردی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس در مورد علل حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا گفت: من نامزد شدم؛ اگر در لیست ولایت مدارن قرار گرفتم ادامه می دهم؛ اگر نباشم به نفع این لیست کناره گیری می کنم و من هیچ لابی با هیچ گروهی نداشتم.

وی در مورد ضعف مجلس فعلی بیان داشت: یک تعدادی از نمایندگان فعلی با فریب ، پول خرج کردن و حمایت بیگانگان وارد مجلس شدند. ما می‌دانیم در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، دشمنان ما از لیست اصلاح طلبان حمایت کردند و حضرت امام نیز فرمودند که اگر دیدید بیگانگان از کسی حمایت می کنند بدانید آن مسیر اشتباه است.

این داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینها خیلی فریب کاری کردند و خیلی از مردم نیز از رایشان پشیمان هستند. امیدواریم این اتفاقات برای مردم تجربه شود تا در انتخاب درست دقت کنند و فریب تبلیغات دروغین را نخورند.

 قدیری ابیانه با تاکید بر شفافیت در هزینه های انتخاباتی اظهار داشت: در بسیاری از کشورها این شفافیت هزینه ها هست و می توانم ادعا کنم کسی که میلیاردی برای رفتن به مجلس خرج میکند برای مبارزه با فساد به مجلس نمی رود و متاسفانه در مجلس فعلی حمایت از فساد را زیاد دیدیم.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول