اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دستگیری بیش از 240 نفر از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات اخیر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 240 نفر از عوامل و سردسته‌های ایجاد اغتشاش و آشوب که عمدتا از سوی دشمنان انقلاب و گروهک‌های تروریستی حمایت می‌شدند، در استان کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

دستگیری بیش از 240 نفر از لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات اخیر  در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان، شناسایی سردسته‌های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود چهار نفر دیگر از این افراد را در عملیاتی گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه سه تن از افراد دستگیر شده در شهر جوانرود و یک تن هم در کرمانشاه اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.

وی یادآوری شد: تاکنون بالغ بر 240 نفر از عوامل و سردسته‌های ایجاد اغتشاش و آشوب که عمدتا از سوی دشمنان انقلاب و گروهک‌های تروریستی حمایت می‌شدند در استان کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شده‌اند.

سردار جاویدان در پایان، با بیان اینکه برخی‌ها با سوء‌استفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شأن کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول