اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

افزایش ساعت کاری ستاد خبری ۱۲۴ در دشتستان/ طرح نظارتی ویژه شب یلدا

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان از افزایش ساعت کاری ستاد خبری ۱۲۴ در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان خبر داد.

افزایش ساعت کاری ستاد خبری ۱۲۴ در دشتستان/ طرح نظارتی ویژه شب یلدا

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، شهسوار قائدی پیش‌ازظهر امروز در کمیته تنظیم بازار این شهرستان، اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی تصمیم بر نظارت هوشمندانه و ایجاد تدابیر لازم در سطح بازار و همچنین اقدامات پیشگیرانه و رفع التهاب و آرام‌سازی در این زمینه صورت پذیرفت.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان  اضافه کرد: ساعت کار سامانه ۱۲۴ در شهرستان دشتستان ساعت ۷ صبح تا ۲۰ شب (تا اطلاع ثانوی) بوده و پس از ساعت مزبور توسط پیام‌گیر گزارش دریافت می‌شود.

وی تأکید کرد: یکی از اولویت‌های ما برگزاری و فعالیت گشت‌های مشترک با هماهنگی مراجع تعزیراتی و نظارتی شهرستان به‌صورت مستمر هست.

قائدی بابیان اینکه طرح نظارتی ویژه شب یلدا طی آذرماه در شهرستان دشتستان اجرایی می‌شود، گفت: این طرح از ۲۳ تا ۳۰ آذرماه به مدت هشت روز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در طرح بازرسی ویژه شب یلدا، بازرسان بر نحوه فروش ارقام موردنیاز مردم، شامل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار، مواد پروتئینی، لوازم کادویی و انواع شیرینی‌جات نظارت می‌کنند.

 رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: در این طرح بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به‌صورت مستمر از صنوف مختلف بازرسی و با افراد متخلف به‌شدت برخورد می‌کنند.

وی یادآور شد: هم‌شهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب و ... موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول