اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دستگیری ۲۵ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی، ۲۵ نفر از سرشاخه‌ها و عناصر اصلی اغتشاشات در شهرهای مریوان و سنندج دستگیر شدند و از آنها سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری سلاح سرد نیز کشف شد.

دستگیری ۲۵ نفر از عناصر اصلی اغتشاشات در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ، به نقل از سایت پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی حوادث و اتفاقات بعد از طرح سهمیه بندی سوخت و اقدامات سوء عده قلیلی افراد فریب خورده که با اغتشاش و برهم زدن نظم و امنیت عمومی موجب نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند، مراتب شناسایی و دستگیری عناصر اصلی اغتشاشات در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: این افراد که با سوءاستفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و تعرض به برخی فروشگاه‌ها در سطح شهر کرده بودند با هوشیاری و تلاش بی‌وقفه ماموران انتظامی شناسایی شدند.

آزادی با اشاره به اینکه عناصر اصلی نا امنی در کردستان در اظهارات خود به اغتشاش، تخریب، آتش زدن اماکن عمومی و دولتی، تعرض به برخی از فروشگاه‌های شهر و برهم زدن نظم و امنیت عمومی اعتراف کردند، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی به عنوان متولی برقراری امنیت جامعه در راستای تامین امنیت با کسی مماشات ندارد، یادآور شد: اجازه خودنمایی و عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهیم داد و گواه این ادعا در برخورد قاطع پلیس کردستان با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی پس از اتفاقات اخیر است.

فرمانده انتظامی کردستان با تاکید به اینکه کردستان هیچگاه محلی برای جولان اراذل واوباش و اشرار نخواهد بود به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی هشدار داد خود را با هنجارهای جامعه وفق دهند و در غیر این صورت مجازات سختی در انتظار آنان خواهد بود.

وی تاکید کرد: امنیت کنونی استان به سادگی به دست نیامده که با حرکات سوء عده‌ای اراذل واوباش و فریب خورده خدشه‌دار شود بنابراین به مردم اطمینان می‌دهیم با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش جامعه هستیم.

انتهای پیام/2330/71/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول