اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پاسخگویی شفاف به مردم سنگ بنای توسعه مازندران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: پاسخگویی شفاف به مردم سنگ بنای پیشرفت و توسعه استان است.

پاسخگویی شفاف به مردم سنگ بنای توسعه مازندران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، امروز با حضور در پایگاه ارتباط مردم و دولت(سامد)، به صورت تلفنی و مستقیم با مردم استان گفت‌وگو کرد.

عباس زارع طی برقراری تماس‌های تلفنی مردم با وی؛ مشکلات، درخواست‌ها، پیشنهادها و دغدغه‌های مردم در حوزهٔ فرهنگ و هنر استان  را شنید و با مکالمهٔ مستقیم راهکارها، تصمیمات و نقطه نظرات خود را منتقل کرد.

اهم مسائلی که در تماس‌های تلفنی از سوی مردم مطرح شد در حوزه‌های هنرهای نمایشی، اخذ مجوزهای فرهنگی و هنری، جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری، اماکن فرهنگی و هنری، نشریات و رسانه‌ها، فضای مجازی، درخواست مجوز درباره کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، سهمیه بنزین خبرنگاران،  زیرساخت‌های فرهنگی _ هنری و ... بود که توسط این مدیرکل به صورت مستقیم و تفصیلی پاسخ داده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دراین‌باره گفت: مسؤولان باید با ارائه اطلاعات شفاف و راهنمایی‌های لازم و راهگشا به مردم ، علاوه بر ایجاد فضای خدمت‌گزاری سالم، به رشد و توسعه استان کمک کنند.

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول