اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دستگیری 26 نفر از عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد، از دستگیری 26 نفر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه شهر نجف‌آباد و یزدانشهر خبر داد.

دستگیری 26 نفر از عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در نجف‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسین باباکلانی اظهار داشت: تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی با سوء استفاده از اعتراضات مردمی در خصوص طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی در شهر نجف‌آباد و یزدانشهر کردند که شناسایی و دستگیری آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد افزود: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و پیچیده موفق شدند 26 نفر از لیدرها و عاملان اصلی این اغتشاشات را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و تحریک مردم به منظور اخلال در نظم عمومی اعتراف کردند.

باباکلانی با اشاره به اینکه دستگیرشدگان تحویل مراجع قضایی شدند تاکید کرد: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه شهرستان نجف‌آباد و مزدوران ضدانقلاب خارج نشین زیر ذره‌بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن‌ها نیز دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

انتهای پیام/63064/م/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول