اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برنامه‌ریزی برای تشکیل یک سمن به ازای هر 5 هزار نفر در زنجان

سرپرست فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در برنامه داریم که تا دو سال دیگر یعنی سال 1400 به ازای هر 5 هزار نفر یک سمن تشکیل شود.

برنامه‌ریزی برای تشکیل یک سمن به ازای هر 5 هزار نفر در زنجان

 لیلا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اداره کل در راستای افزایش مشارکت اجتماعی در حوزه جوانان بهره‌گیری از ظرفیت سمن‌هاست، اظهار کرد: در همین راستا باید اهتمام بیشتری در فرهنگ‌سازی مشارکت اجتماعی جوانان انجام شود.

سرپرست فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر سوق دادن جوانان به سمت فعالیت در حوزه سمن‌ها بیان کرد: در حال حاضر 46 سمن فعال در زنجان فعال است که در تلاش هستیم تا دو سال دیگر یعنی سال 1400 به ازای هر 5 هزار نفر یک سمن تشکیل شود.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بر اساس برنامه‌های سمن‌ها حمایت‌های مالی از آنها می‌کند، اضافه کرد: بر همین اساس شهرستانی که سمن بیشتری دارد از حمایت بیشتری هم برخوردار خواهد بود.

کریمی افزود: اعضای سمن‌های جوانان، فعالان اجتماعی دغدغه‌مندی هستند که در راستای از میان برداشتن مشکلات و موانع موجود در جامعه و در قالب سازمان‌های مردم نهاد ایفای نقش می‌کنند.

سرپرست فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با تأکید بر بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در بخش‌های مختلف گفت: خوشبختانه طی سنوات گذشته فعالیت سمن‌ها افزایش یافته و در عرصه‌های مختلف می‌درخشند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول