اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برگزاری ۳ نمایشگاه در زنجان

مدیر عامل سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان از برگزاری نمایشگاه‌های لوازم خانگی، خودرو و موتورسیکلت در زنجان خبر داد.

برگزاری ۳ نمایشگاه در زنجان

سید موسی رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: چند نمایشگاه به صورت همزمان در نمایشگاه کاسپین برگزار می‌شود.

مدیر عامل سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 16 آذر‌ماه سال‌جاری دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در فضایی بالغ بر ۳ هزار مترمربع فضای عمومی دایر می‌شود، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در یک هزار مترمربع فضای غرفه‌سازی شده برگزار خواهد شد.

رضوی با بیان اینکه بیش از 40 شرکت و واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف کشور از جمله تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، زنجان و ... در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این شرکت‌ها تولیدات و محصولات خود را در زمینه لوازم خانگی اعم از یخچال، تلویزیون، لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز، هود و سینک، ظروف آشپزخانه، لوستر و صنایع چوب، تولیدات و محصولات خود را را در معرض دید بازدیدکنندگان و عموم شهروندان قرار می‌دهند.

مدیر عامل سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو و حمل و نقل، ترانزیت و قطعات یدکی در زنجان برگزار می‌‌شود، بیان کرد: هفتمین نمایشگاه موتور سیکلت، دوچرخه، اسکیت، اسکوتر در تاریخ ۱۲ تا ۱۶ آذر‌ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های صنعت خودرو و موتورسیکلت در فضای عمومی 2 هزار و 500 متر مربع دایر می‌شود، بیان کرد: 900 متر مربع غرفه‌بندی این نمایشگاه است.

رضوی با بیان اینکه در این نمایشگاه 26 شرکت تولیدکننده قطعات یدکی و نمایندگی فروش قطعات شرکت‌های بازرگانی و تولیدی و همچنین شرکت مدیران خودرو حضور دارند که دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند، ادامه داد: ساعات بازدید برای عموم علاقمندان بعدازظهرها از ساعت 15 تا 21 خواهد بود.

مدیر عامل سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان همچنین از برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات نیز در زنجان خبر داد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول