اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

81 درصد از مددجویان زائر اربعین زیارت اولی بودند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: 81 درصد از مددجویانی که در اربعین امسال که با کمک خیران به اربعین اعزام شدند، زیارت اولی و بیش از 33 درصد نیز در گروه سنی جوانان و نوجوانان بودند.

81 درصد از مددجویان زائر اربعین زیارت اولی بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، کامیار جمشیدی اظهار داشت: پیش از مراسم اربعین امسال پیش‌بینی شده بود حدود یک‌هزار مددجوی کرمانشاهی راهی سفر زیارتی کربلای معلی شوند اما با عنایت خداوند متعال و کمک مردم نیکوکار، بیش از  2 هزار و 500 مددجوی کرمانشاهی در همایش عظیم پیاده‌روی اربعین سال 98 شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 81 درصد از مددجویانی که در این همایش معنوی شرکت کردند زیارت اولی بودند، افزود: همچنین 33 درصد از این زائران را جوانان و نوجوانان، 80 درصد بانوان و 30 درصد را افراد ساکن در مناطق محروم استان تشکیل دادند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه همچنین به همکاری موسسه بنیاد علوی با این نهاد به منظور اعزام مددجویان ساکن در شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب به همایش بزرگ اربعین حسینی اشاره و عنوان کرد: 233 مددجوی سرپل‌ذهابی نیز با مساعدت این بنیاد به کربلای معلی مشرف شدند.

وی تاکید کرد: این بنیاد نیز بیش از 128 میلیون تومان کمک هزینه به منظور شرکت این تعداد مددجو در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اهدا کرده است.

هرساله کمیته امداد به منظور شرکت مددجویان در پیاده‌روی اربعین کمک هزینه سفر به این مددجویان پرداخت می‌کند که به گفته جمشیدی، بخشی از این کمک هزینه‌ها از محل کمک‌های مردمی تامین می شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول