اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

جمع‌آوری 80 درصدی شماره تلفن همراه مشترکین شرکت گاز کردستان برای حذف قبوض کاغذی

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در راستای طرح ملی حذف قبوض کاغذی گاز و تحقق دولت الکترونیک تا کنون شماره تلفن همراه 430 هزار مشترک شرکت گاز استان کردستان جمع‌آوری و در سامانه صدور صورتحساب پیامکی ثبت شده است.

جمع‌آوری 80 درصدی شماره تلفن همراه  مشترکین شرکت گاز کردستان برای حذف قبوض کاغذی

احمد فعله‌گری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در راستای طرح ملی حذف قبوض کاغذی گاز و تحقق دولت الکترونیک تا کنون شماره تلفن همراه 430 هزار مشترک شرکت گاز استان کردستان جمع‌آوری و در سامانه صدور صورتحساب پیامکی ثبت شده است.

وی افزود: با توجه به شروع طرح حذف قبوض کاغذی از نیمه دوم آذرماه سال جاری، این شرکت بسترهای گوناگونی برای تکمیل و ثبت شماره تلفن همراه مشترکین فراهم آورده و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تاکنون اطلاعات بیش از 80 درصد مشترکین  این شرکت در سامانه ثبت شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اعلام اینکه در حال حاضر یکی از سیاست‌های دولت توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و یا از طریق پیامک است، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته امید است با همکاری مشترکین شرکت گاز استان کردستان اطلاعات مورد نیاز تمامی مصرف کنندگان گاز طبیعی استان تا اواسط  آذرماه سال‌جاری در سامانه مذکور بارگذاری گردد.

فعله‌گری گفت: با اجرای این طرح در هر سیکل کنتورخوانی از چاپ  حدود 1 میلیون برگه قبض کاغذی و قطع درختان  جلوگیری و ضمن کمک به حفظ محیط زیست باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهبود کیفیت  و سرعت در ارائه خدمات خواهد شد. 

وی ضمن تقدیر از همکاری  مشترکین شرکت گاز استان کردستان ابراز داشت: فرآیند ثبت اطلاعات مشترکین به منظور حذف قبوض کاغذی ادامه دارد و مشترکینی که تاکنون موفق به ثبت شماره همراه خود نشده‌اند می‌توانند از طریق کنتورخوان‌ها در هنگام ثبت ارقام مصرفی کنتور اقدام نمایند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول