اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ثبت‌نام ۱۶ نفر در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه زنجان/ اجازه ورود کارناوالی به ستاد انتخابات داده نمی‌شود

فرماندار شهرستان زنجان گفت: از آغاز فرصت قانونی، ۱۶ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه زنجان و طارم ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام ۱۶ نفر در انتخابات مجلس حوزه انتخابیه زنجان/ اجازه ورود کارناوالی به ستاد انتخابات داده نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا عسگری دوشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: آسیب‌شناسی از انتخابات دوره‌های قبل انجام و در این زمینه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه باید بتوان شرایطی را فراهم کرد که از همه ظرفیت دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات استفاده کرد، اضافه کرد: هم‌افزایی بین دولت و نهادهای عمومی برای در اختیار قرار دادن امکانات در انتخابات انجام می‌شود.

عسگری با بیان اینکه بانک‌های اطلاعاتی تکمیل و نیازمندی‌ها احصا شده است، ادامه داد: کمبودهای موجود در دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه بانک اطلاعاتی از عوامل اجرایی انتخابات ادوار گذشته تشکیل شده است، بیان کرد: عملکرد این افراد مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه زیرسازی در حوزه آی تی مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: کارشناسان انفورماتیک دستگاه‌ها نیز برای بهره‌گیری شناسایی شده‌اند.

عسگری با بیان اینکه آموزش‌های لازم داده شده و در مانور انتخاباتی همه فعالیت‌ها مرور شده است، تصریح کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات الکترونیکی را داریم، اما تصمیم نهایی با وزارت کشور است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه روستاها و مسیرهای روستایی در زمینه آنتن‌دهی و اینترنت مورد ارزیابی قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: شعبات به صورت شهری، روستایی و سیار خواهد بود.

وی با بیان اینکه از دیروز تا به امروز ۱۶ نفر در حوزه انتخابیه زنجان ثبت نام کرده‌اند، گفت: دو نفر از این تعداد در تهران ثبت‌نام و ۱۴ نفر به ستاد انتخاباتی مستقر در فرمانداری مراجعه کردند.

عسگری با بیان اینکه از مجموع ثبت‌نام ک ۱۵ نفر آقا و یک نفر خانم هستند‌، ادامه داد: جوان‌ترین کاندیدا ۳۱ سال و مسن‌ترین ۶۸ سال سن داشت.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام تا ۱۶ آذر‌ماه ادامه دارد مگر اینکه در وزارت کشور تصمیم دیگری بگیرند، عنوان کرد: هیأت اجرایی هم در حال تشکیل بوده و انتخابات معتمدین اجرایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد لازم با تبلیغات پیش از موعد انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: اجازه ورود کارناوالی به ستاد انتخابات داده نشده است.

عسگری در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در زنجان در مورد انتخابات دوره گذشته بیان کرد: ۱۰۰ درصد آرا در انتخابات دوره قبل محاسبه و به شکایات معترضان رسیدگی شده است.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه نگرانی برای برگزاری انتخابات نداشته و آمادگی برگزاری انتخابات به هر دو حالت وجود دارد، خاطر نشان کرد: آموزش‌های لازم داده خواهد شد و انتخابات فرضی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول