اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

اتحادیه اروپا در مورد فیس بوک تحقیق می کند

اتحادیه اروپا که به رویه های فیس بوک برای جمع آوری داده های شخصی کاربران خود بدبین است، قصد دارد در این زمینه تحقیقات مستقلی را انجام دهد.

اتحادیه اروپا در مورد فیس بوک تحقیق می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، در شرایطی که تحقیقات ابتدایی اتحادیه اروپا از گوگل به علت کم توجهی به حریم شخصی کاربران شروع شده، این اتحادیه قصد دارد بررسی های مشابهی را در مورد فیس بوک انجام دهد.

اتحادیه اروپا بر این باور است که فیس بوک با هدف کسب درآمد از کاربران خود اطلاعات شخصی آنها را جمع آوری کرده و سپس این داده ها را به منظور نمایش آگهی ها و تبلیغات هدفمند و اقداماتی دیگر مورد استفاده قرار می دهد. از همین رو قرار است در مورد نحوه جمع آوری، پردازش، استفاده و کسب درآمد از اطلاعات خصوصی کاربران با هدف نمایش تبلیغات تحقیق شود.

 

فیس بوک متهم به اعمال محدودیت بر رقبای خود با هدف کاهش درآمد آنها و محدودکردن فعالیتشان در این شبکه اجتماعی نیز هست و در صورت اثبات این اتهامات جریمه ای سنگین در انتظار فیس بوک است. این شرکت ضمن رد اتهامات در این مورد از همکاری با اتحادیه اروپا برای پیشبرد تحقیقات خبر داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول