اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

داوطلبان قبل از ثبت‌نام قانون انتخابات را مطالعه کنند

دبیر هیئت بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گلستان گفت: داوطلبان قبل از ثبت‌نام حتما قانون انتخابات را مطالعه و شرایط احراز خود را با ماده‌های 29 ، 30 و 31 مقایسه کنند.

داوطلبان قبل از ثبت‌نام قانون انتخابات را مطالعه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امیر محمدپور صبح امروز در بازدید از روند ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرستان اظهار کرد: فرایند ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان تاکنون بدون هیچ‌گونه مشکل و گزارش خاص در حال انجام است.
وی افزود: هیئت نظارت و بازرسی استان آمادگی کامل دارد تا بهترین خدمات را برای افرادی که احساس مسوولیت کرده و قصد حضور در مجلس شورای اسلامی دارند را فراهم کند.
مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان ضمن تاکید بر مطالعه قانون انتخابات توسط داوطلبان ادامه داد: همه داوطلبان قبل از ثبت‌نام قانون انتخابات را مطالعه کرده و شرایط احراز خود را با ماده‌های 29 ،30 و 31 مقایسه کنند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نماینده مردم نباید به دنبال کسب قدرت باشد، خاطرنشان کرد: تصاحب کرسی مجلس شورای اسلامی نباید به قصد کسب قدرت باشد بلکه داوطلبان باید برای آبرومند کردن مردم و توانمند کردن کشور وارد عرصه شوند.
محمدپور گفت: اساس کار همه ما مسوولان نظارت و بازرسی باید اجرای انتخابات سالم و بی‌طرفانه و صیانت از حق‌الناس که همان رای مردم است باشد تا شاهد حضور حداکثری نردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: تاکنون 16 نفر داوطلب در حوزه گنبدکاووس به فرمانداری مراجعه و ثبت‌نام کردند که از این تعداد 11  نفر در روز نخست و مابقی در روز گذشته بوده است.
عبدالقدیر کریمی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم که استقبال داوطلبان در روز نخست بیشتر باشد و روزهای بعدی روزهای آرام بوده و احساس می‌شود روز جمعه و شنبه افراد بیشتری برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
وی ادادمه داد: تاکنون روند ثبت‌نام یک روند بسیار خوب و آرام بوده و با توجه به برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و پرشور در دوره‌های گذشته در شهرستان گنبدکاووس پیش‌بینی می‌کنیم این دوره نیز انتخابات بدون حاشیه برگزار شود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: همه افراد در هیئت نظارت و بازرسی شهرستان شرایط را برای ثبت‌نام داوطلبان حضور در مجلس شورای اسلامی را فراهم کرده و تاکنون مدیریت به شکلی بوده که رضایت نسبی حاصل شده است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول