اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع 2 هزار البسه بین‎ دانش‎ آموزان محروم و سیل‌زده گلستان

با گذشت چند ماه از وقوع سیل در گلستان هنوز هم کمک‎رسانی به سیل‎زدگان از سوی امام جمعه بندرترکمن و قرارگاه کمک‎رسانی به سیل‎زدگان حوزه علمیه امام صادق(ع) ادامه دارد.

توزیع 2 هزار البسه بین‎ دانش‎ آموزان محروم و سیل‌زده گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با تلاش دفتر امام جمعه بندرترکمن، هدیه‎ای نقدی از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای کمک به دانش‎آموزان مناطق محروم و سیل‎زده اعطا شد.

به همت امام جمعه بندرترکمن هدیه اهدایی از دفتر مقام معظم رهبری در راستای خرید البسه برای دانش‎آموزان محروم و سیل‎زده بندرترکمن و گمیشان صرف شد.

در مجموع 2 هزار قلم البسه گرم و کفش برای کمک به دانش‎آموزان محروم و سیل‎زده خریداری شده که تاکنون اکثر آن توزیع شد و مابقی نیز در حال توزیع است.

گفتنی است؛ پس از وقوع سیل در گلستان که ویرانی‎های بسیاری را به بار آورد امام جمعه بندرترکمن نیز دوشادوش با دیگر مسؤولان و مردم تلاش بی‎وقفه‎ای برای کمک به سیل‎زدگان داشت.

«حجت‎الاسلام محمدصالح منصوری» امام جمعه بندرترکمن و مسؤول حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان هنگام وقوع سیل با اقدامی ابتکاری و خلاقانه قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‎زدگان را در حوزه علمیه بندرترکمن تشکیل داد.

در نتیجه اقدامات قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‎زدگان حوزه علمیه امام صادق (ع) بندرترکمن و با مشارکت سپاه پاسدران، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مردم نزدیک به 20 کامیون حاوی اقلام مختلف اعم از کنسروجات، پتو ،پوشاک و چکمه، فرش، لوازم بهداشتی و ... بین سیل‎زدگان توزیع شده است.

همچنین به همت این قرارگاه تاکنون 500 پتو و حدود 5 هزار سبد کالا بین سیل‎زدگان بندترکمن، آق‎قلا و گمیشان توزیع شده است.

قرارگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‎زدگان حوزه علمیه امام صادق (ع) بندرترکمن در زمان سیل حدود 2 هزار  و 500 نفر را در کمپ‎های مختلف اسکان داد و به مدت یک ماه سه وعده غذایی اعم از صبحانه، ناهار و شام آنها را تأمین کرد.

با گذشت حدود هشت ماه از سیل ویرانگر در گلستان هنوز هم کمک‎رسانی به سیل‎زدگان توسط این قرارگاه ادامه دارد و مردم سیل‎زده از کانون توجه طلاب، بسیجیان و نیروهای مردمی آن خارج نشدند.

انتهای پیام/83018/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول