اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جریمه ۵۳۲ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از جریمه ۵۳۲ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در همدان خبر داد.

جریمه ۵۳۲ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در همدان

علیرضا حسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از جریمه ۱۱۹ میلیون ریالی کبابی گرانفروش در همدان  خبر داد و اظهار کرد: گرانفروشی ۲۰۰ سیخ کباب برای این واحد گران تمام شد و در تعزیرات حکومتی همدان بیش از ۱۱۹ میلیون ریال جریمه شد.

وی با اشاره به اینکه ماجرا از این قرار است که یک واحد کبابی بابت گرانفروشی کباب کوبیده به تعزیرات حکومتی احضار شد گفت: هیات بدوی تعزیرات حکومتی پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت مبلغ ۱۱۹ میلیون و ۸۰ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

وی در ادامه از جریمه ۵۳۲ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: این کالاها از بندرگناوه خریداری و با خودروی سواری به مقصد غرب کشور حمل می‌شد که به دام تعزیرات حکومتی افتاد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه قاچاقچی البسه تاناکورا نیز ۴۲۲ میلیون ریال جریمه شد گفت: دو قاچاقچی ۳۶۴ کیلوگرم البسه تاناکورای قاچاق به ارزش ۴۲۲ میلیون و ۱۴ هزار و ۳۲۰ ریال را به وسیله خودروی سواری از استان‌های مرزی به مقصد همدان حمل می‌کردند و قصد فروش آن را در بازار داشتند که با آنها برخورد شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه ویژه  قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مستقر در گلوگاه شهیدزارعی همدان پس از اجری تشریفات قانونی متهمین را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۴۲۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت محکوم کرد.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول