اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی در زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی در زنجان گفت: در همین راستا همه دستگاه‌های امدادی، ایمنی، مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، راهداری آماده ارائه خدمات هستند.

آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی در زنجان

توحید سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با آغاز بارش برف در نقاط مختلف آمادگی لازم در دستگاه‌های عضو مدیریت بحران انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه طبق اعلامیه ارسالی از سازمان مدیریت بحران دستورالعمل‌های مربوط به فرمانداران تابعه استان ابلاغ شده است، تصریح کرد: بر این اساس با توجه به پیش‌بینی آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و احتمال رخداد سیلاب، لغزندگی جاده‌ها، مه آلودگی و کولاک برف و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی، لغزندگی و کاهش دید در ارتفاعات و جاده‌های مرتفع هشدارهای لازم به فرمانداران برای تأمین ایمنی داده شده است.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران آماده‌باش هستند، افزود: در همین راستا همه دستگاه‌های امدادی، ایمنی، مراکز درمانی و پایگاه‌های امدادی، راهداری آماده ارائه خدمات هستند.

معاون خدمات شهری شهردار زنجان نیز در ارتباط با آمادگی شهرداری زنجان گفت: 150 دستگاه ماشین‌آلات و 200 نفر از شاغلان در فضای سبز و همچنین همه پاکبان‌ها در آماده‌باش برای بارش برف هستند.

غلامحسن احمدی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان عمران و حوزه‌های موتوری و نیروهای آتش‌نشانی نیز در آماده‌باش به سر می‌برند، گفت: همچنین نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری در سطح شهر، به منظور مهار آبگرفتگی احتمالی و کنترل آب‌های سطحی و ممانعت از بروز هر‌گونه حادثه احتمالی نیز برای اطمینان از کنترل مشکلات، اقداماتی از قبیل شناسایی نقاط آبگیر آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول