اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

ثبت نام بیش از 85 نامزد مجلس در گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تا این لحظه آمار تعداد ثبت نامی‌های نامزدی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مرز 85 نفر گذشت.

ثبت نام بیش از 85 نامزد مجلس در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی بعد از ظهر امروز در بازدید از فرمانداری گرگان و روند ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه حوزه‌های ثبت نام همچنان فعال است و مراجعه خوبی هم در حوزه‌های اصلی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین آمار تاکنون تعداد ثبت نامی‌ها در استان گلستان از مرز 85 نفر گذشته است و خوشبختانه هیات‌های اجرایی هم در حال شکل‌گیری است.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: همکاری خوبی بین هیات نظارت و اجرایی در استان گلستان حاکم است و امیدواریم انتخابات پرشوری را در استان گلستان برگزار کنیم.

چراغعلی تاکید کرد: امیدوارم همانند سال‌های گذشته استان گلستان استانی با مشارکت بالا در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی باشد و بار دیگر شاهد شعور و شور سیاسی مردم استان گلستان باشیم.

گفتنی است، در دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در گلستان 300 نفر ثبت نام کردند و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز به همین میزان ثبت نام در استان گلستان انجام شود.

لازم به ذکر است ثبت نام داوطلبان نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا 16 آذر ماه در حوزه‌های اصلی استان گلستان و در فرمانداری‌های گرگان، کردکوی، علی‌آبادکتول، مینودشت، گنبدکاووس و رامیان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول