اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فینال گرندپری تکواندو| برگزاری مسابقات با لباس‌های جدید/ معرفی تکواندوکار جوانمرد و برتر در مسکو

با تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان تمام کشورها در فینال مسابقات گرندپری مسکو با رنگ لباس و طراحی جدید به روی شیاپ چانگ خواهند رفت.

فینال گرندپری تکواندو| برگزاری مسابقات با لباس‌های جدید/ معرفی تکواندوکار جوانمرد و برتر در مسکو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فینال مسابقات گرندپری 2019 از روز پانزدهم آذرماه با حضور 16 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. 128 هوگوپوش از 42 کشور در آخرین مرحله از مسابقات گرندپری به مصاف هم خواهند رفت.

طبق تصمیم مسئولان فدراسیون جهانی، در این مرحله از مسابقات هوگوپوشان تمام کشورها با جدیدترین رنگ لباس و طراحی جدید که از سوی فدراسیون جهانی طراحی شده به روی شیاپ چانگ خواهند رفت. این لباس‌ها دارای ویژگی‌های بصری است و قطعا برای رسانه‌ها نیز جذابیت‌ خواهد داشت.

 

در روز پایانی مسابقات گرندپری مسکو، مسئولان فدراسیون جهانی و اعضا هیات رئیسه جلسه‌ای را در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها خواهند داشت تا در مورد لباس‌های جدید به جمع بندی نهایی برسند که آیا نفرات راه یافته به المپیک 2020 توکیو با لباس‌های جدید مبارزه کنند یا مثل گذشته با همان لباس های قدیمی مبارزه کنند.

در روز پایانی این مسابقات، مراسم انتخاب برترین تکواندوکاران مرد و زن سال 2019 با رای مربیان انتخاب و معرفی خواهند شد. این برای ششمین بار است که این مراسم برگزار می‌شود. 

ضمن اینکه در این مراسم تکواندوکار جوانمرد سال 2019 نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.

لازم به یادآوری است، تیم ملی تکواندو کشورمان با ترکیب آرمین هادی‌پور در وزن 58- کیلوگرم، میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که هدایت تیم ملی ایران برعهده فریبرز عسکری است. وحید عبدالهی و محمد علی بسحاق نیز به عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول