اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

قداست لباس سربازی و مرزبانی نباید خدشه‌دار شود

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی با جهت‌گیری مناسب و هدف‌دار در مرزها، مورد حمایت مسؤولان لشکری و کشوری قرار گرفته است.

قداست لباس سربازی و مرزبانی نباید خدشه‌دار شود

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار قاسم رضایی امروز در کمیسیون اطلاعات و عملیات مرزبانی استان آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های مستمر مرزبانان، اظهار داشت: مرزبانان، مخلصانه و با ایثارگری در یگان‌های مرزی در حال خدمت هستند و با روحیه رزمندگان دفاع مقدس از حریم ایران اسلامی پاسداری می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانی مسئول استیفای حقوق حاکمیت و مرزنشینان است، تصریح کرد: مرزبانی مقتدر و کلیددار کشور است هر کجا مرزبانی آسیب ببیند، کشور آسیب دیده است.

وی با تأکید بر اینکه قداست لباس سربازی و مرزبانی نباید خدشه دار شود، با اشاره به اهمیت اجرای منشور مرزبانی و تغییر رویکرد از پلیسی به نظامی و دفاعی، ادامه داد: رفتارهای اجتماعی، آداب و رسوم اسلامی، وظیفه شناسی، دینداری، بهداشت و نظافت، احترام و اقتدار، می‌بایست سرلوحه امور مرزبانان قرار گیرد و به فرهنگ سازمانی تبدیل شود.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه مرزبانی جهت‌گیری مناسب و هدف‌داری را دنبال می کند، خاطرنشان کرد: مرزبانی با جهت‌گیری مناسب، موانع پیش روی خود را به فضل الهی پشت سر خواهد گذاشت و این جهت‌گیری مورد تایید مسئولان لشکری و کشوری، ستاد کل نیروهای مسلح و وزرات خانه‌های متعددی که ارتباط تنگاتنگ با امور مرزی دارند قرار گرفته و مجلس شورای اسلامی نیز حمایت خود را از مرزبانی اعلام کرده است.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول