اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

1400 دانش آموز مدارس صنعت نفت گچساران در المپیاد درون مدرسه‌ای شرکت دارند

رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: در سال تحصیلی جاری 1400 دانش‌آموز مدارس صنعت نفت گچساران درششمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شرکت دارند.

1400 دانش آموز مدارس صنعت نفت گچساران در المپیاد درون مدرسه‌ای شرکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ایوب مقیمی در ششمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای مدارس صنعت نفت گچساران که در سالن ورزشی زاگرس این شهرستان با حضور مسوولان کشوری، میرکل آموزش و پرورش و دیگر مسوولان استانی و  شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: برای ششمین سال متوالی است که  در مدارس این شهرستانالمپیاد درون مدرسه‌ای برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با بیان اینکه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در تمامی مقاطع تحصیلی دختر و پسر در حال برگزاری است، گفت:  در سال تحصیلی جاری تعداد23 هزار و500دانش‌آموز گچسارانی در المپیاد درون مدرسه‌ای مشارکت دارند.

وی افزود: ازمجموع این تعداد دانش آموز، تعداد 1400 دانش آموز که در مداس صنعت نفت این شهرستان مشغول به علم آموزی هستند در این المپیاد ورزشی مشارکت دارند.

مقیمی عنوان کرد: المپیاد درون مدرسه‌ای در ۱۷ رشته ورزشی از جمله والیبال، فوتبال، شطرنج، هندبال، بسکتبال،تنیس روی میز، طناب زنی، حلقه زنی، شنا،بازی های بومی و محله ای دو و میدان و بدمینتون در حال اجرا است.

این مسوول اذعان کرد: بیش از۷۰مربی ورزش در مدارس گچساران مشغول به فعالیت و آموزش هستند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و کشف استعداد دانش آموزان در زمینه رشته های ورزشی است.

مقیمی خاطرنشان کرد: ایجاد آمادگی جسمانی، شادی و نشاط، طراحی و تدوین شده موجب شده که یک کار تیمی و مشارکتی در بین دانش آموزان به وجود بیاید و این المپیاد تشکیل شود.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول