اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

همایش مردمی «از خائن اصلی نمی‌گذریم» برگزار شد

همایش مردمی «از خائن اصلی نمی‌گذریم» با محوریت فتنه ۹۸ و مطالبه گری از مسئولین، باحضور مردم متدین و انقلابی تهران، توسط گروهی از دانشجویان، طلاب و اقشار انقلابی در سالن بصیرت لانه جاسوسی سابق تهران برگزار شد.

همایش مردمی «از خائن اصلی نمی‌گذریم» برگزار شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همایش مردمی «از خائن اصلی نمی‌گذریم» با محوریت فتنه ۹۸ و مطالبه گری از مسئولین، باحضور مردم متدین و انقلابی تهران، توسط گروهی از دانشجویان، طلاب و اقشار انقلابی در سالن بصیرت لانه جاسوسی سابق تهران برگزار شد.

سهیل کیارش دبیر همایش در زمینه دلایل و ضرورت‌های برگزاری این همایش گفت: فتنه‌هایی که در صدر اسلام تا کنون در جوامع اسلامی رخ می دهد، بدلیل عدم تحلیل سیاسی در مردم، علی الخصوص خواص اهل حق است.
 
وی افزود: عامل مهم اقتدار امام جامعه همواره متدینین و انقلابیون پا در رکاب است. دشمن درصدد شکستن اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه است و برای دستیابی به این هدف، متمرکز بر شکستن اقتدار امام جامعه شده است. ما به این طرح «پروژه حذف امام» می گوییم؛ حذف نه به معنای فیزیکی، حذف امام بصورت نرم. مخاطب حذف امام متدینین هستند.

به عنوان مثال در همین قضیه گران شدن بنزین، پس از فرمایش امام خامنه‌ای و حمایت از تصمیم سران ۳ قوه، از اقشار مختلف متدین (طلاب، چهره‌های شاخص، برخی علما و...) تحلیل‌ها و اعتراضات زیادی صورت گرفت. این یعنی تردید نسبت به صحت تدابیر امام جامعه.

سایر محور‌های عنوان شده در همایش:
- چرایی درخواست مذاکره مجدد رئیس دولت پس از انتخابات ۹۶
- نفوذ عوامل دشمن در دستگاه‌های اجرائی و تصمیم سازی برای تصمیم گیران و ایجاد فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم
- ایجاد موج اعتراضات داخلی توسط ایادی دشمن برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده غرب
- هشدار درخصوص موج دوم فتنه ۹۸ از طریق فشار معیشتی و گرانی روزافزون و به صحنه آوردن مردم در مقابل نظام
 
در پایان دبیر همایش بر ضرورت هم افزایی نیرو‌های انقلابی و مردمی تاکید کرد و از حضار برای روشنگری و بصیرت افزایی درخواست نمود در جلسات تحلیلی شرکت نموده و برنامه دشمن را برای سایر اقشار بصورت چهره به چهره بیان نمایند.

همچنین از فعالیت‌های این گروه درخصوص نهضت روشنگری و نهضت مطالبه گری، به طرح مسجد پناه مردم و سفر‌های استانی کاروان حفاظت از منافع ملت اشاره نمود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول