اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

واکنش استاندار درباره هزینه پول‌های آنچنانی در انتخابات/ افزایش 20 درصدی داوطلبان مجلس

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تبلیغات به‌صورت معقول برای شناختن خود به مردم و ارائه برنامه‌هایش یک موضوع عادی بوده و در حد معقول تبلیغات قابل قبول می‌باشد ولی اگر از آن چارچوب خارج شود با نظارت و کنترل قانونی برخورد خواهیم کرد.

واکنش استاندار درباره هزینه پول‌های آنچنانی در انتخابات/ افزایش 20 درصدی  داوطلبان مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز با حضور در محل ثبت‌نام کاندیداهای مجلس یازدهم شورای اسلامی به جمع خبرنگاران آمده و در پاسخ به سوالات آنها اظهار کرد: در خصوص مرحله اول برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی تا به امروز ثبت‌نام‌ها به‌خوبی و آرام و به حالت منطقه برگزار شده و هیچ‌گونه مشکل خاصی در ارتباط با ثبت‌نام‌ داوطلبان در حوزه‌های مختلف استان نبوده است. 

وی افزود: در واقع کاندیداهایی که تا به امروز ثبت‌نام کرده‌اند در حدود ۱۳۶  نفر در سطح استان و ۶۵ نفر در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو است. 

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: این روند در مقایسه با دوره‌های قبلی هماهنگ است و هر چند که در سطح کشور ۲۰ درصد افزایش در تعداد داوطلبان ثبت‌نام شده وجود دارد که علت عمده آن افزایش جمعیت جوان فارغ‌التحصیل دانشگاهی است و برآورد می‌شود که این آمار در استان نیز رو به افزایش باشد. 

وی ادامه داد: تاکنون ۱۹ نفر از زنان در سطح استان و ۹ نفر در تبریز به‌عنوان ثبت‌نام کننده مجلس بودند همچنین ترکیب سنی و گروه سنی داوطلبان بین ۳۵ تا ۴۵ بیشترین فراوانی را دارد زیرا تقریباً این گروه در سن تجربه کافی می‌باشند. 

پورمحمدی ابراز کرد: الحمدالله روند انتخابات بسیار خوب می‌گذارد و امیدواریم در  سه روز پایانی تعداد ثبت‌نام‌کنندگان افزایش یافته و افرادی که تمایل به شرکت دارند، روند ثبت‌نام خود را  به روز آخر موکول نکنند. 

وی یادآور شد: کارهای ثبت‌نامی به‌صورت سیستماتیک و الکترونیکی می‌باشد. 

پورمحمدی با تاکید بر اینکه دستورالعمل‌های خاصی برای تبلیغ وجود دارد به‌طوریکه از اندازه پوستر تا برنامه و اندازه عکس‌هایی که چاپ می‌شود، ملزوماتی وجود دارد، افزود: دستگاه‌های نظارتی نیز تعیین شده که نظارت‌های لازم را دارند. 

وی متذکر شد: از آنجایی که امام جمعه محترم در خطبه‌های نماز جمعه اشاره کردند، افرادی  که پول‌های آنچنانی هزینه می‌کند قطعا نماینده خوبی نخواهند بود و حتی محل این پول‌ها نیز جای تردید دارد. 

استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: تبلیغات به‌صورت معقول برای شناختن خود به مردم و ارائه برنامه‌هایش یک موضوع عادی بوده و در حد معقول تبلیغات قابل قبول می‌باشد ولی اگر از آن چارچوب خارج شود با نظارت و کنترل قانونی برخورد خواهیم کرد. 


انتهای پیام/۶۰۰۲۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول