اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تجمع اعتراضی خانواده‌های اسیر اردنی در بند رژیم صهیونیستی

خانواده‌های اسرای اردنی در بند رژیم صهیونیستی با تجمع مقابل دادگاه امنیت دولت، محل برگزاری جلسه محاکمه صهیونیست بازداشتی، خواستار آزادی فرزندانشان از اسارت این رژیم شدند.

تجمع اعتراضی خانواده‌های اسیر اردنی در بند رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خانواده‌های اسرای اردنی در بند رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه (دیروز) همزمان با برگزاری جلسه محاکمه صهیونیست بازداشت‌شده در اردن، مقابل دادگاه امنیت دولت تجمع کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراض‌آمیز، پلاکاردهایی در دست داشتند که طی آن آزادی فرزندان اسیر خود در بند رژیم صهیونیستی و تحرکات رسمی برای آزادی اسرای اردنی را خواستار شدند.

در یکی از پلاکاردها نوشته شده بود «تا بازگشت اسرای ما، این صهیونیست نیز بازنخواهد گشت».

طبق گزارش وبگاه «عربی ۲۱»، «مرعی ابوسعیده» مادر یکی از اسرای در بند رژیم صهیونیستی از شاه اردن خواست تا برای انجام تبادل اسرا اقدام کند.

وی افزود: «ما هرگز نمی‌پذیریم که این صهیونیست آزاد شود مگر اینکه همه اسرای ما به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.»

«ثائر شعفوط» فرزند اسیر اردنی در بند رژیم صهیونیستی نیز خواستار آزادی پدرش شد و گفت: «من امروز به مدرسه نرفتم و اشتیاق من به پدرم باعث شد که به اینجا آمده و آزادی او و همه اسرا در مقابل آزادی این صهیونیست را خواستار شوم.»

«محمد مهدی» پدر یکی از اسرای در بند رژیم صهیونیستی نیز بر ضرورت استفاده دولت از قضیه صهیونیستی که به خاک اردن اردن نفوذه کرده است، تأکید کرد و گفت: «این فرصتی برای نجات فرزندان ما از ظلم رژیم اشغالگر صهیونیستی، هرگز اجازه نخواهیم داد این فرصت تباه شود و از دولت می‌خواهیم برای تبادل اسرا و مفقودین دست به اقدامی بزند.»

«کونستانتین کوتوف » که اخیرا به صورت غیرقانونی از مرز اردن عبور کرده و بازداشت شده است، در دادگاه اردن محاکمه شد.

وی که دارای تابعیت رژیم صهیونیستی است در جلسه دادگاه گفت که پیش از عبور از مرز و ورود به خاک اردن، از ۳۵ روز برای اجرای آن برنامه‌ریزی کرده بود.

وی در پاسخ به سوال دادگاه گفت که پیاده از مرز عبورکرده و توسط نیروهای مسلح اردن بازداشت شده است.

نیروهای امنیتی اردن از متهم یک بسته سیگار ماریجوانا، مدارک شخصی، تلفن همراه و مقادیری ول به ملبغ ۴۲۱ دلار آمریکایی و ۲۷ هزار و ۱۶۰ شکل(واحد پول رژیم صهیونیستی) کشف و ضبط کرده‌اند. (جزئیات بیشتر)

۲۱ اسیر اردنی همچنان در زندان‌های این رژیم اسیر هستند و اخیرا نیز دو بازداشتی اردنی به نام‌های «عبدالرحمن مرعی» و «هبه اللبدی» از اسارت این رژیم آزاد شدند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول