اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازدید آیت‌الله شعبانی از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن بازدید از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) در همدان خواستار رسیدگی به مشکلات این مجموعه شد و قول پیگیری مطالبات آنها را داد.

بازدید آیت‌الله شعبانی از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز به مناسبت روز معلول با حضور در مرکز آسایشگاه معلولان حضرت ابوالفضل(ع) همدان، ضمن عیادت از بیماران و معلولان ذهنی و جسمی بستری، خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل و بیماران این مرکز شد.

 آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در این دیدار با تشکر از خدمات شبانه‌روزی کارکنان مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) خاطرنشان کرد: گاهی از موارد افراد در قبال خدمتی که ارائه می‌کند انتظار تقدیر و تشکر ویژه‌ای دارد اما برای حضور در این مکان انگیزه‌ای به جز انگیزه الهی را نمی‌توان تصور کرد.

آیت‌الله شعبانی افزود: این انگیزه الهی است که این عزیزان را به خدمت‌رسانی در این مرکز سوق داده است، چراکه با علم به این موضوع که طرف مقابل شما شاید نمی‌تواند برای این خدمات تشکر کند اما بازهم با جان و دل مشغول خدمت‌رسانی و پرستاری از این بیماران هستید.

وی با بیان اینکه این انگیزه‌های خالصانه تبدیل به فرصتی برای رشد این افراد شده است گفت: این وظیفه بنده است که از تک تک پرسنل این مرکز به خاطر همه زحماتی که بدون هیچ چشمداشتی انجام می‌دهند تشکر کنم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: انصافا این افراد در شرایط شغلی سختی مشغول خدمت‌رسانی هستند و حتی مواجه شدن با این وضعیت کاری نیز در جای خود سختی فراوانی دارد بنابراین فارغ از مباحث مادی که در آن نیازمند توجه و رسیدگی هستیم، نیازمند تقدیر و تشکر معنوی به معنای واقعی کلمه هستیم.

شعبانی مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) را مرکزی مثال‌زدنی دانست و گفت: با وجود مشکلات فراوان و سختی‌های کاری که در این مسیر وجود دارد نحوه خدمت‌رسانی و محیط این مرکز نشان از زحمات فراوان و شبانه‌روزی پرسنل آن دارد.وی خواستار رسیدگی به مشکلات پرسنل این مرکز شد و گفت: این یک حقیقت است که بسیاری از زحماتی که در مرکز حضرت ابوالفضل(ع) توسط پرسنل صورت می‌گیرد دیده نمی‌شود بنابراین قدردانی از آنها را باید یک ضرورت عنوان کرد.

امام جمعه  همدان با حضور در بخش های مختلف این مرکز از نزدیک ضمن عیادت از بیماران بستری و شنیدن مشکلات و نقطه‌نظرات مسئولان این آسایشگاه قول مساعد پیگیری موارد را داد.

آسایشگاه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) همدان بیش از ۵۰۰ معلول جسمی، حرکتی و ذهنی را زیر پوشش خود دارد و با حمایت‌های خیرین و مردم خدمات کم‌نظیری را به این عزیزان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ 3140/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول